کد خبر: 10217
1402/06/04 - 15:16


گزارش صدای زنجان از حضور تیم پیشکسوتان استقلال تهران در زنجان

نوستالژی های دهه 60 فوتبال در زنجان

برد یک بر صفر تیم پرواز زنجان در مقابل پیشکسوتان استقلال تهران / مدیر اجرایی و هماهنگ‌کننده بازی: برگزاری مسابقه بهترین رویداد ورزشی در حوزه فوتبال در چند سال اخیر بود/ مربی تیم پیشکسوتان استقلال تهران: برد و باخت بازی مهم نبود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/سمیه محرمی: عصر روز جمعه سوم شهریور‌ماه سال 1402 مسابقه فوتبال دوستانه بین پیشکسوتان استقلال تهران با تیم پرواز زنجان با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم زنجان به پایان رسید. این مسابقات به منظور ترویج فرهنگ ورزش در جامعه برگزار و عواید حاصل از بازی صرف امور خیریه مهرانه خواهد شد.

در این بازی که با همکاری مهرانه و با رویکرد ترویج فرهنگ سلامت در جامعه با محوریت ورزش برگزار شد، ورزشکاران نامی چون شاهین بیانی، رضا نعلچگر، محمد نوری، علی چینی، رضا حسن‌زاده و علیرضا اکبرپور در سفر یک روزه خود به زنجان ابتدا بازدیدی از مجموعه خیرساز مهرانه داشتند.

در این بازدید اصغر وثوق مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه، این مجموعه را در دنیا و ایران شناخته شده خواند و اظهار کرد: فعالیت این مجموعه به ویژه در حوزه پیشگیری می‌تواند آسیب های بسیار جدی را از ایران بردارد.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با اشاره به اینکه با همت خیرین بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان هیچ مشکلی در زمینه تامین دارو و طی مراحل درمان وجود ندارد، گفت: با تلاش 17 ساله مهرانه شتاب ابتلا به سرطان در استان زنجان کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه انجمن مهرانه کاملا خیرساز بوده و هیچ کمک دولتی نداشته و ندارد، اضافه کرد: تکرار مهرانه در کشور وضعیت را خیلی بهتر خواهد کرد.

 ** انجمن مهرانه، اسطوره پرورش می‌دهد

 محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ورزش پرورش‌دهنده مفاخر است، گفت: ولی انجمن خیریه مهرانه استان زنجان، اسطوره پرورش می‌دهد.

وی اقدامات انجمن مهرانه را سرآمد همه افتخارات خواند و خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم مردم بیشتر مهرانه زنجان را بشناسند.

 *برد یک بر هیچ تیم پرواز زنجان در مقابل پیشکسوتان استقلال تهران

در ادامه سفر یک روزه جمعی از پیشکسوتان فوتبال استقلال تهران، این تیم در مقابل تیم پرواز زنجان قرار گرفت که ترکیبی از ورزشکاران پیشکسوت استان زنجان بود که این رقابت با سوت فریدون اصفهانیان داوری شد و با تک گل داود عبدی در نیمه دوم، تیم پرواز زنجان توانست فاتح این مسابقه شود.

یکی از اتفاقات خوب این بازی حضور بانوان تماشگر در مسابقه بود که در میان حضور پرشور تماشاگران این بازی در شرایط مناسب و کیفیت بالا برگزار شد.

حسین فرامزی مربی تیم پرواز زنجان در پایان این بازی در جمع خبرنگاران با اشاره به کیفیت خوب برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات فرصت خوبی برای جمع شدن جمعی از پیشکسوتان فوتبال زنجان دورهم بود.

وی با اشاره به حضور ستارگان پیشکسوت استقلال تهران در این مسابقات بیان کرد: این مسابقه فرصتی برای محک زدن توانایی ورزشکاران است.

مربی تیم پرواز زنجان با اشاره به اینکه تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس نیز در آینده به زنجان دعوت خواهند شد، اضافه کرد: این قبیل برنامه‌ها در زنجان توسعه و افزایش پیدا می‌کند.

علی بیگدلی دیگر مربی تیم پرواز زنجان نیز با قدردانی از همراهی و همکاری انجمن خیریه مهرانه در برگزاری این مسابقه اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که مهرانه بیش از پیش پربارتر شود.

این مربی با اشاره به اینکه چند تیم پیشکسوتان  در استان زنجان فعال هستند، گفت: تعداد زیادی از بازیکنان امروز در نیمکت ذخیره ماندند که امیدواریم در مسابقات بعدی از ظرفیت این ورزشکاران استفاده کنیم.

 **تقدیر از استقبال خوب تماشاگران زنجانی از مسابقه دوستانه

سید محمد نوری سرمربی تیم پیشکسوتان استقلال تهران نیز در پایان این مسابقه در زمینه سفر خود به زنجان با اشاره به بازدید کلینیک مهرانه با بیان اینکه لذت بردم وخوشحال هستیم هنوز آدم‌های خوبی در جامعه هستند، بیان کرد: خوشحال شدم که شاهد حضور انسان‌هایی بودم که برای کمک به بیماران دست به کار شده‌اند.

نوری با قدردانی از حضور تماشاگران در این مسابقه بیان کرد: از حضور این حجم از تماشاگران برای یک بازی دوستانه پیشکسوتان تعجب کردم.

وی با بالا خواندن سطح مسابقات با اشاره به اینکه این مسابقه دوستانه بازی بسیار خوبی بود، بیان کرد: تیم استان زنجان نیز تیمی سرحال و جوان بود.

سرمربی تیم پیشکسوتان استقلال تهران با اشاره به اینکه برد و باخت این بازی برای من مهم نبود و تنها بعد معنوی این مسابقات برای ما اهمیت داشت، گفت: خوشحال هستیم که زنجان دارای یک تیم بسیار توانمند است.

وی از مسئولان خواست به پیشکسوتان و فعالیت‌های ورزشی توجه بیشتری داشته باشند، گفت: ورزشکاران با علاقه در این برنامه‌ها حضور می‌یابند و انتظار می‌رود با حمایت مسئولان به زحمات ورزشکاران توجه کنند.

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در پایان این مسابقات با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم زنجان اظهار کرد: با بازدیدی که از مهرانه داشتیم شاهد نمایش انسان‌دوستی و کمک به هم نوع بودیم.

وی با اشاره به اینکه بازی قابل پیش‌بینی نیست، اضافه کرد: ولی در مجموع بازی خوبی بود، ورزشکاران ما پیشکسوت بودند و تیم مقابل تعداد ورزشکاران بیشتر و جوان‌تری داشت.

مومنی با اشاره به اینکه برد و باخت برای ما پیش از این شاید مهم بود ولی پس از بازدید از مهرانه همه چیز را فراموش کردیم، بیان کرد: این مجموعه موجب شد حال بهتری برای حضور در مسابقه داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: ورزش یک بهانه است و در همه دنیا ثابت شده است که ورزش شرایط نزدیک شدن افراد به هم را فراهم می‌کند.

 ** برگزاری این مسابقه بهترین رویداد ورزشی اخیر بود

جواد نوروزی، مدیر اجرایی و هماهنگ‌کننده این بازی نیز با اشاره به اینکه هیچ بلیت‌فروشی برای این مسابقات انجام نشد، بیان کرد: با این حال با برنامه‌ریزی لازم عواید بازی به نفع بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) صرف می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از این مسابقه عنوان کرد: با وجود اینکه این مسابقه روز جمعه برگزار شده بود ولی شاهد حضور قریب به 2 هزار تماشاگر در این مسابقه بودیم.

مدیر اجرایی و هماهنگ‌کننده این بازی اضافه کرد: همچنین در این مسابقه میزبان افسانه چتر نور خانم گل فوتبال بانوان بودیم.

نوروزی همچنین از حضور جمعی از مسئولان در این مسابقه خبر داد و گفت: این برنامه فرصتی است که به مدیران ثابت شود زنجان ظرفیت بالایی در حوزه ورزش دارد و تنها نیازمند توجه و رسیدگی توسط دست اندرکاران است.

مدیر اجرایی و هماهنگ‌کننده این بازی، برگزاری این مسابقه را بهترین رویداد ورزشی در حوزه فوتبال در چند سال اخیر خواند و تصریح کرد: این مسابقه در سطح لیگ برتر برگزار شده است چرا که در زنجان ظرفیت وجود دارد و اگر مدیری بخواهد می‌تواند فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت امنیت و شرایط بازی با نیروی انتظامی بود که در محل برنامه حضور داشته و امنیت آن را برقرار کردند، گفت: این بازی با اخذ مجوز از شورای تامین برگزار شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانورزشمهرانه
sedayezanjannews.ir/nx10217


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»