کد خبر: 10274
1402/06/14 - 9:57


گفتگوی صدای زنجان با رئیس شورای شهر زنجان درباره یک معضل قدیمی انتقال مدیریت

تحویل گاوازنگ به شهرداری آری یا نه؟!

رئیس شورای شهر زنجان: نظر شهرداری و شورا این است توسعه «ائل داغی» می‌تواند به کل منطقه گاوازنگ کمک کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی خانی : از اواسط دهه ۸۰ که این منطقه بنام ائل داغی نامگذاری شد و سرمایه گذاریهای از طریق استانداری وقت(معاونت عمرانی) در آن انجام گردید و بعدها در دولت اصولگرای احمدی نژاد رهاسازی شد تا کنون نزدیک به دودهه گذشته است. مدیریت منطقه زمانی در دست سازمان همیاری شهرداری ها بود وسالهای متمادی است که قرار است به شهرداری زنجان تحویل گردد. حال چه موضوع و مشکلی در میان است که این واگذاری صورت نمیگیرد خود پرسشی اساسی است.

آیا مدیران استان و یا شهر علاقه ای به توسعه آن ندارند؟!

آیا هزینه های مدیریت و نگهداری آن صرفه اقتصادی ندارد؟!

یا ماجراهای دیگری در پس آن نهفته است.

صدای زنجان در این خصوص گفتگویی را با رییس شورای شهر زنجان انجام داده است.

 *نظر شهردار و اعضای شورای شهر این است که توسعه «ائل داغی» می‌تواند به کل منطقه گاوازنگ کمک کند.

«مجید ناصحی مقدم»، رئیس شورای شهر زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان در خصوص سرانجام واگذاری گاوازنگ به شهرداری زنجان اظهار کرد: شهرداری، کلیت قضیه را پذیرفته است ولی در نهایت ارگان‌های دولتی باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه منتظریم تحویل گاوازنگ به شهرداری ابلاغ شود، ادامه داد: لازمه ساماندهی گاوازنگ این است که «ائل داغی» در اختیار شهرداری باشد  تا شهرداری بتواند در این زمینه برنامه‌ریزی کند و سرمایه‌گذار جذب نماید.

رئیس شورای شهر زنجان افزود: نظر شهردار و اعضای شورای شهر این است که توسعه «ائل داغی» می‌تواند به کل منطقه گاوازنگ کمک کند.

ناصحی مقدم با بیان اینکه مهم‌ترین خواسته مردم در حال حاضر ایجاد مکان تفریحی در گاوازنگ است، اظهار کرد: مشکلات روستا و سد گاوازنگ چندان جنبه عمومی ندارند و مشکلات این منطقه بیشتر مختص خود روستا است که مجموعه شهرداری در این زمینه کمترین دخالت را دارد.

به گفته این مسئول، خواسته مردم بیشتر ایجاد یک مکان تفریحی در شان مردم زنجان است، از همین رو این مجموعه باید به مرور توسعه پیدا کند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانگاوازنگشهرداری و شورای شهر
sedayezanjannews.ir/nx10274


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»