کد خبر: 10281
1402/06/16 - 10:34


دبیر ستاد اربعین استان زنجان :

بیش از ۲۱ هزار زائر اربعین حسینی به زنجان بازگشتند

تا ساعت ۹ روز گذشته ۱۰ هزار و ۱۰۵ زائر با ۱۹۸ دستگاه اتوبوس و مابقی با سایر وسایل نقلیه وارد استان شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز /  باقر سپهری روز پنجشنبه افزود: تا ساعت ۹ روز گذشته ۱۰ هزار و ۱۰۵ زائر با ۱۹۸ دستگاه اتوبوس و مابقی با سایر وسایل نقلیه وارد استان شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشترین تاریخ انتخابی برای برگشت زائرین امروز/پنجشنبه/ است تلاش شده با اتخاذ تمهیداتی از قبیل افزایش تعداد دستگاه های اتوبوس میزان نارضایتی ها به حداقل ممکن برسد.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان ادامه داد: تاکنون مشکلی به لحاظ تامین اتوبوس های برگشتی زائران زنجانی به ویژه در مرز مهران وجود نداشته و در بقیه مرزها نیز پشتیبانی لازم انجام گرفته است.

این مسوول با بیان اینکه استان های دیگر برای جا به جایی زائرین با مشکلاتی مواجه شدند، ادامه داد: این استان برای امداد رسانی بهینه حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس را برای بازگشت مسافران استان های قم، قزوین، اصفهان و تهران اختصاص داد و علاوه بر جا به جایی کامل زائرین زنجانی به یاری استان های دیگر نیز شتافت.

مدیرکل امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان ادامه داد: در مجموع ۴۶ هزار و ۱۱۶ زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد ثبت نام ۴۱ هزار و ۸۵۰ نفر قطعی شده بود.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ثبت نام شدگان ۳۰ هزار و ۶۹۱ نفر را مردان و ۱۵ هزار و ۴۲۵ نفر را زنان تشکیل می دادند.


صدای زنجاناربعینمحرم و صفر
sedayezanjannews.ir/nx10281


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»