کد خبر: 10315
1402/06/21 - 10:34


رییس شورای شهر زنجان:

هدف از ایجاد بازارچه‌ها دخالت در بازار و رقابت‌ با بخش خصوصی نیست

رییس شورای شهر زنجان اظهار کرد: مردم باید بتوانند مایحتاج روزانه خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب و در نزدیک ترین مکان به محل زندگی خود تامین کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / «مجید ناصحی مقدم»، رییس شورای شهر زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توزیع و فروش به قیمت مناسب محصولات کشاورزی یکی از سیاست‌گذاری‌های شورای شهر برای احداث بازارچه‌های میوه و تره بار در سطح شهر بوده است، اظهار کرد: امید است با افتتاح این بازارچه‌ها توزیع مناسب محصولات را در شهر زنجان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه چهار نقطه برای این کار در نظر گرفته شده است، اظهار کرد:  اعتبار این طرح‌ها ۳۰ میلیارد تومان است که سه مورد در متراژ ۴۴۰ متر و یکی ۲۲۰ متر است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در این بازارچه‌ها که در مدت ۴ ماه ساخته می‌شود مواد پروتئینی و میوه و تره بار عرضه خواهد شد، افزود: هدف شهرداری از این اقدام تنظیم بازار و ایجاد ثبات قیمت است

ناصحی مقدم با اشاره به نقش این بازارچه‌ها در تنظیم گری بازار، گفت: مردم باید بتوانند مایحتاج روزانه خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب و در نزدیک ترین مکان به محل زندگی خود تامین کنند.

وی ادامه : ضلع چهارمی که ما مد نظر داریم این است که به صورت مستمر این بازارچه‌ها فعالیت داشته باشند و این موضوع نیازمند این است که در نقاط مختلف شهر توزیع متوازنی داشته باشیم.

ناصحی با بیان اینکه با ارزیابی که از 4 بازارچه ایجاد شده، اطلاعاتی به دست خواهد آمد  و بر این اساس سایر بازارچه‌ها در سطح زنجان ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: محل‌های جدیدی برای ایجاد این بازارچه‌ها شناسایی خواهیم کرد و این بازارچه‌ها به صورت سنواتی و در طی دوره‌های مختلف ایجاد شده است.

این مسئول افزود:هدف از ایجاد این بازارچه‌ها دخالت مستقیم در بازار رقابت‌های‌ بخش خصوصی نیست، ولی ما باید علاوه بر نقش تنظیم‌گیری بازار و نظارتهای مستقیم بر بازار عرضه،  با این رویکرد قیمت‌ها را نیز در بازار کاهش دهیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبازارچه محلیشهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10315


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»