کد خبر: 10322
1402/06/21 - 16:14


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای 368 کیلومتر عملیات لوله گذاری آب در شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم بیش از 368 کیلومتر عملیات لوله گذاری آب شامل توسعه، اصلاح و احداث خط انتقال و شبکه توزیع در شهرستان خدابنده انجام شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: این میزان عملیات لوله گذاری در مجموع با اعتباری بالغ بر 1100 میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی افزود: از سال 1400 تا کنون بیش از 87 کیلومتر عملیات توسعه شبکه، بیش از 132 کیلومتر اصلاح شبکه، بیش از 85 کیلومتر احداث خط انتقال و 64 کیلومتر لوله گذاری اصلاح خط انتقال در شهرستان خدابنده اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: طی 5 ماهه نخست امسال 230 میلیارد ریال پروژه آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرایی شده است که با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر 20 هزار نفر از خدمات تامین آب پایدار و سالم برخوردار شدند.

وی با تشریح عملکرد شرکت آبفا طی سال جاری در شهرستان خدابنده گفت: حفر و تجهیز 4 حلقه چاه عمیق، اصلاح و بازسازی 50 کیلومتر شبکه و 16 کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع آب از جمله این اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: اجرای عملیات رفع تنش آبی در شهرهای کرسف و سهرورد و 15 روستای شهرستان خدابنده در سال جاری نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این شهرستان می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال در قالب طرح جهاد آبرسانی نیز 68 روستای شهرستان خدابنده با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی می شوند.


صدای زنجانآب و فاضلابعملیات لوله گذاری
sedayezanjannews.ir/nx10322


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»