کد خبر: 10347
1402/06/27 - 14:10


رئیس شورای شهر زنجان:

جذب نیرو در شهرداری زنجان پیشتر سلیقه‌ای انجام شده است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جذب نیرو در شهرداری طی سالهای گذشته سلیقه‌ای انجام شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / مجید ناصحی مقدم امروز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نتیجه این نوع جذب نیرو آسیب‌های فراوانی برای مجموعه داشته است و هم اکنون نیرویی در بخشی فعال است که فرآیندهای لازم برای جذب آن انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا تلاش می‌شود که در آزمون آینده شهرداری این حواشی کم شود و دیگر جذب سلیقه‌ای نداشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه آزمون شهرداری به صورت عمومی برگزار خواهد شد، اما امتیازات مشخص شده در قانون از جمله ایثارگری و امتیازات افرادی که به نحوی با شهرداری در همکاری هستند، اعمال خواهد شد، اضافه کرد: با این حال همه تلاش شورا و شهرداری این است که قسمت اعظمی از افراد عمومی در این آزمون جذب شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از پست‌های تخصصی شهرداری نیرو ندارد، اضافه کرد: البته در برخی از بخش‌ها نیرو زیاد است، یعنی بخشهای کارگری نیرو مازاد بوده و بخش کارمندی که نیاز به تخصص دارند، نیرو کم است.

ناصحی مقدم گفت: امروز در تشکیلات تخصصی شهرداری کمبود نیرو داریم که در تلاش هستیم با برگزاری آزمون‌های مربوطه این موضوع حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حال حاضر در حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نیرو در بخش‌های مختلف از جمله کارمندی و کارگری در شهرداری زنجان فعالیت دارند و قرار است در آزمون آتی ۷۰ نیرو در این دستگاه جذب شوند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشهرداری زنجانجذب نیرو
sedayezanjannews.ir/nx10347


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»