کد خبر: 10367
1402/06/29 - 18:51


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار زنجان، امروز در حین اقامه نماز با شلیک چند گلوله توسط فرد ناشناس به قتل رسید

روایت مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان به خبرگزاری حوزه از این حادثه

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / هنوز انگیزه قاتل از این اقدام مشخص نیست و موضوع توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در دست بررسی است.همچنین در این حادثه یک فرد نمازگزار نیز زخمی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگيري قاتل ، لحظاتی پس از ارتکاب به جرم در شهر سجاس خبر داد .سرهنگ "محسن غنیمتی" گفت: بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام که در تحقیقات متوجه شدند ، بر اثر این تیراندازی ، فردی40 ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت نموده است .ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی قاتل ، با هماهنگي مراجع قضایي ، قاتل دستگیر و یک قبضه سلاح که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود کشف کردند.

*روایت مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان به خبرگزاری حوزه

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار در استان زنجان ظهر چهارشنبه ۲۹ شهریور هنگام برگزاری نماز جماعت در مسجد شهر سجاس بر اثر شلیک گلوله درگذشت.

علی سپهری مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان به خبرگزاری حوزه گفت: «ظهر امروز، فردی مسلح وارد مسجد جامع سُجاس می شود و به حجت الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق قیدار و نمازگزاران تیراندازی می‌کند. ضارب پنج گلوله به سمت حجت الاسلام اعتبار شلیک می‌کند که دو گلوله به سرش اصابت کرد. یکی از نمازگزاران هم مجروح شده است.»

محسن غنیمتی، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده زنجان به خبرگزاری تسنیم گفت: «در پی یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند که در تحقیقات متوجه شدند بر اثر این تیراندازی، فردی ۴۰ ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.»

به گفته فرمانده انتظامی خدابنده، فرد ضارب بازداشت شده است. 

این مقام انتظامی انگیزه این قتل را «اختلافات شخصی» خوانده است. 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانحوزه‌های علمیه استان زنجانقیدار
sedayezanjannews.ir/nx10367


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»