کد خبر: 10380
1402/06/31 - 16:44


در رشته اندرو

اولین دوره مسابقات موتورسواری زنجان برگزار شد

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات موتورسواری زنجان امروز/جمعه/ در رشته اندرو با حضور علاقمندان به این رشته برگزار شد که منتخبین در رقابت های کشوری حضور خواهندیافت.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / غفار امانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین مسابقات انتخابی موتورسواری زنجان در ۲ رشته موتور کراس و اندور "سختی مسیر" برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۵۰ شرکت کننده حضور داشتند اضافه کرد: چند سالی بود که چنین رقابت هایی در استان برگزار نمی شد که امسال با هماهنگی هیات موتورسواری به شکل مطلوبی برگزار شد.

این مسوول ادامه داد: اولین پیست استاندارد مسابقات موتورسواری نیز با کمک شهرداری زنجان احداث شده و رخداد امروز استقبال علاقمندان را به همراه داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیست یادشده در پارک جنگلی بوران شهر زنجان واقع شده و با تخصیص اعتبار مناسب نسبت به استاندارد سازی آن مبادرت شده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی ها در تلاش هستیم مسابقات موتورسواری کشوری نیز در هفته تربیت در زنجان برگزار شود، اظهار داشت:منتخبن استانی نیز در این رخداد مهم شرکت خواهند کرد.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان ظرفیت ورزشی استان در رشته موتورسواری را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: در زمان حاضر بیش از ۵۰۰ ورزشکار حرفه ای در این رشته مفرح بصورت حرفه ای فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این ظرفیت بالقوه محسوب می شود که در صورت فراهم شدن زیر ساخت های لازم درحد ایده آل می توان در سال های آینده شاهد اتفاقات خوب و اعزام آنها به اردوی تیم ملی باشیم.


صدای زنجانموتورسواری زنجانورزش و جوانان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10380


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»