کد خبر: 10382
1402/07/01 - 10:34


رئیس هیئت گلف استان زنجان:

گلف‌بازان زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور حاضر می‌شوند

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: رئیس هیئت گلف استان زنجان از حضور 4 نماینده زنجان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری (سوم و چهارم مهرماه 1402) در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

احسان فکور، رئیس هیئت گلف استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی 15 تا 55 سال مردان به میزبانی تهران اظهار کرد: 4 ورزشکار زنجانی از جمله هادی حسینی، سیدامیرحسین شفیعی، امیررضا آبام، علیرضا کاظمی از زنجان در این دور از مسابقات که در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

«فکور» زمان برگزاری مسابقات را دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری (سوم و چهارم مهرماه 1402) اعلام کرد و گفت: تیم اعزامی زنجان با حمایت مالی شرکت روی «ترکیب‌پردازان زنجان» در این مسابقه حاضر می‌شود.

«فکور» مشکل ورزش استان را «نبود اسپانسر» دانست و گفت:  استان زنجان دارای ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی خوبی در تمامی رشته‌ها است. سرمایه‌گذاری بر روی رشته های ورزشی استان و جذب ورزشکاران بومی و شناسایی استعدادها در راستای رشد و شکوفایی ورزش استان بسیار مهم و کارآمد است. البته مطبوعات استان نیز می توانند با تهیه گزارشات از مشکل اسپانسر و معرفی استعدادهای ورزشی در ترغیب تولیدکننده‌ها و کارخانجات استان موثر بوده و به این ترتیب در رشد و توسعه ورزش و نیز نهادینه کردن این مهم در جامعه گام بردارند ورکن اصلی پیشرفت و اساس ورزش قهرمانی و همگانی را مهیا کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانگلف‌بازان زنجانیورزش زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10382


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»