کد خبر: 10404
1402/07/03 - 11:25


دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان:

تیم واترپلوی زنجان در لیگ برتر حضور می‌یابد

دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان گفت: امسال با حمایت یک سرمایه گذار، تیم واترپلوی استان بعد از چند سال وقفه در لیگ برتر حضور می‌یابد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ وحید نجفی امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون تیم واترپلوی استان برای حضور در لیگ برتر واترپلوی کشور آماده می شود که این موضوع نقش موثری در پویایی این رشته در استان ایفا می کند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا موجب شد این رشته ورزشی در مقایسه با سایر رشته ها بیشتر آسیب ببیند، اضافه کرد: این رشته ورزشی در استخر انجام می شود و همین مساله موجب شد فعالیت واترپلو در دوران کرونا و پس از آن با وقفه مواجه شود.

دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان ادامه داد:این هیات پس از ماه ها وقفه با برنامه ریزی منسجم خود توانست تیم خوبی متشکل از بازیکنان توانمند را برای حضور در رقابت های لیگ برتر آماده کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اولین حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر، کسب موفقیت های خیره کننده را انتظار نداریم اما امیدواریم با کسب نتایج خوب و بهتر در دوره های بعدی با اقتدار وارد میدان شویم.

نجفی افزود: تیم واترپلوی این استان در سال هایی نه چندان دور، دوران پروفروغی را گذراند اما بنا به دلایلی نتوانست به مسیر پیش روی خود ادامه دهد.

وی یکی از برنامه های مهم این هیات ورزشی را درخواست میزبانی از اردوی تیم ملی واترپلوی زیر ۱۷ سال در استان ذکر کرد و گفت:این اردو در صورت موافقت فدراسیون به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

به گفته نجفی در زمان حاضر ۶۰ ورزشکار در رشته واترپلو در استان فعال هستند

صدای زنجانواترپلوی زنجانلیگ برتر واترپلوی کشور
sedayezanjannews.ir/nx10404


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»