کد خبر: 10518
1402/07/18 - 15:13


رئیس کل دادگستری استان زنجان:

مسئولان برای رفع مشکلات مردم کوی فاطمیه اهتمام داشته باشند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسئولان با حرکت جهادی برای تامین نیازهای اولیه ،بهداشت و درمان و رفع مشکلات مردم کوی فاطمیه اهتمام داشته باشند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حجت الاسلام علی فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان با حضور در مسجد حضرت فاطمه  زهرا (س) کوی فاطمیه زنجان و دیدار با اهالی این منطقه حاشیه نشین که دادستان مرکز استان، معاونان رئیس کل، مدیران کل سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان و مسئولان شهری نیز حضور داشتند، بر اهتمام جدی مسئولان به بررسی مشکلات کوی فاطمیه و جلب نظر و رضایت مردم به جهت جابه‌جایی و انتقال به نقطه دیگر شهر  تاکید کرد.

وی  افزود: جابجایی کوی فاطمیه به مناطق دیگر شهر  را منوط به اخذ رضایت ساکنان و با انجام کار کارشناسی و مطالعاتی انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان خدمت به خلق الله را خدمت به خود پروردگار دانست و افزود: این اعتقاد قلبی و راسخ بنده است و باید با خدمت‌رسانی به مردم و هم نوعان که ثوابی بالاتر از این نیست موجبات رضایت پروردگار را فراهم کرد.

فرجی برحق بر پیگیری مصوبات این جلسه و جلسات قبلی تأکید کرد و گفت: ظرف 15 روز آینده گزارش پیگیری اجرای مصوبات توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ارائه شود .

وی برحق برخورد  و جمع‌آوری معتادان متجاهر را با استفاده از ظرفیت کمیسیون ماده 16را  یاد آور شد و اظهار کرد: نیروی انتظامی مسئول تامین امنیت و برخورد با مخلان نظم و آرامش مردم است و در این راستا با افزایش گشت‌های ماشینی و موتوری در سطح شهر  اهتمام جدی به عمل آید.

رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه بر اهتمام جدی  با حرکت جهادی برای رفع مشکلات مردم و تامین نیازهای اولیه و بهداشت و درمان در کوی فاطمیه تاکید کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانرئیس دادگستری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10518


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»