کد خبر: 10712
1402/08/17 - 10:10


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

نزاع دسته جمعی، منجر به قتل نوجوان خدابنده‌ای شد

سرهنگ کارگاه محمدعلی آدینه لو: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند. چرا باید یک نوجوان، سلاح سرد با خود حمل کند؟

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ نزاع دسته جمعی بین تعدادی از نوجوانان در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده و استفاده از چاقو، منجر به قتل یک نفر از طرف‌های درگیر شد. رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اعلام کرد: بلافاصله نیروهای پلیس به موضوع ورود کرده و در عرض چند ساعت قاتل نوجوان نیز دستگیر شده است.

سرهنگ کارگاه محمدعلی آدینه لو، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت‌وگوی اختصاصی با صدای زنجان از نزاع دسته جمعی تعدادی از نوجوانان در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده (سه‌شنبه 16 آبان‌ماه 1402) خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یکی از نوجوانان در اثر جراحات وارده ناشی از چاقو فوت کرد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به پیگیری‌های نیروهای پلیس اعلام کرد: قاتل شب گذشته (سه‌شنبه 16 آبان‌ماه 1402) توسط نیروهای پلیس دستگیر و برای رسیدگی به مرجع ذی ربط منتقل شد.

سرهنگ آدینه‌لو «عدم کنترل و نظارت والدین بر فرزندان» و «رفتار هیجانی» را عامل اصلی درگیری‌ مذکور دانست و از خانواده‌ها خواست تا نسبت به رفتار فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند تا شاهد چنین وقایع تلخی نباشیم.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان همچنین با تاکید بر اینکه حمل و نگهداری سلاح سرد خطرناک است، عنوان کرد: حمل و استفاده از سلاح سرد می‌تواند خطرساز باشد. تاکید می‌کنم به کارگیری سلاح سرد برای افراد و به خصوص نوجوانان به شدت امنيت فردی و اجتماعي سایرین را به مخاطره مي‌اندازد و طبق قانون مجازات‌هایی برای حمل این سلاح در نظر گرفته شده است از این رو خانواده‌ها باید بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپلیسقتلخدابنده
sedayezanjannews.ir/nx10712


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»