کد خبر: 10721
1402/08/18 - 11:1


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

48 میلیارد و 200 میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهر امسال؛ 48 میلیارد و 200 میلیون تومان وام قرض الحسنه با هم افزایی بانک مهر ایران و صندوق امداد ولایت، در زنجان پرداخت شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح‌الله صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تسهیلات برای 2 هزار و 566 نفر از مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج، هزینه‌های تحصیلی بوده است، بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی از مسایل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، اظهار داشت: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.

صالحی همچنین از اجرای طرح قرض ماندگار در استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح خدمات معوض با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی از اولویت‌های کمیته امداد است و در این قالب اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکمیته امدادصالحیمدیر کل کمیته امداد استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10721


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»