کد خبر: 10728
1402/08/20 - 10:46


شمار خانه‌های هلال استان زنجان به ۲۳۸ رسید

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با افتتاح خانه هلال روستای زاغج در شهرستان خدابنده، شمار این خانه ها به ۲۳۸ رسید.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان‌نیوز/ حکمت‌الله هاشمی اظهار کرد: هدف از راه اندازی خانه های هلال ارائه خدمات به هموطنان در حوادث طبیعی و غیرطبیعی، ترویج و ارتقای فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا از طریق خانه‌های هلال خدماتی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی، دارویی و درمانی با توجه به رسالت و اهداف جمعیت هلال‌احمر ارائه دهیم.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: روستای زاغج، یکی از روستاهای مستعد شهرستان خدابنده است که برای ارائه خدمات به هموطنان مرکزیت ۶ روستا خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این روستا و روستاهای اطراف با محوریت خانه هلال با ارائه آموزش و سازماندهی نیروها اگر حادثه‌ای اتفاق افتاد در کمترین زمان می توانیم خدمات شایسته‌ای را ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: در پیشگیری باید سهم بیشتری داشته باشیم و در تلاش هستیم در مناطق شهری و روستایی با راه‌اندازی خانه هلال نقش مهمی داشته باشیم تا آموزش و سازماندهی را محقق کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: روستای زاغج پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستند چرا که بیشترین شهید را در راه اسلام در هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده‌اند.

گفتنی است، در حال حاضر از ۲۳۸ خانه هلال در استان زنجان ۱۳۳ خانه هلال در مناطق روستایی و بقیه نیز در مناطق شهری فعال است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجانخانه هلالامداد
sedayezanjannews.ir/nx10728


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»