کد خبر: 10769
1402/08/29 - 11:0


تیم‌های عملیاتی هلال احمر با هشدار هواشناسی آماده‌باش شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان در پی هشدار نارنجی هواشناسی، در ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده ای برای امدادرسانی به حوادث احتمالی آماده باش شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت الله هاشمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم هالی عملیاتی هلال احمر استان در ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت راه های مواصلاتی برای امدادرسانی  به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی تاکید کرد: از این تعداد پایگاه ها ۱۲ مورد ثابت و ۲ پایگاه امداد ونجات نیز در قره درق ماهنشان و قره آقاج در جاده خدابنده _ ابهر موقت می باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر این پایگاه ها هفت مرکز امدادی نیز در مرکز استان و شهرستان ها برای ارائه خدمات امدادی آماده باش شده اند.

هاشمی تاکید کرد: هلال احمر با به کارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت های خود در هر شرایطی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و پاسخگویی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث آماده است.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی و بدون‌ محدودیت زمانی تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجانحکمت الله هاشمیامدادرسانی
sedayezanjannews.ir/nx10769


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»