کد خبر: 10738
1402/08/22 - 11:13


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۹۸ درصد زکات در امور محرومان هزینه می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۹۸ درصد زکات جمع‌آوری شده در امور محرومان و کمک به نیازمندان در سرفصل‌های درمانی، تهیه جهیزیه، امور تحصیلی، ساخت و تعمیر مسکن و کمک معیشت هزینه شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح‌الله صالحی در جلسه شورای زکات هیدج با اشاره به ساماندهی بیش از ۵۱ میلیارد تومان زکات در استان زنجان گفت: زکات جمع‌آوری شده در دو بخش امور محرومین و پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

وی افزود: ۹۸ درصد زکات جمع‌آوری شده در امور محرومین و کمک به نیازمندان در سرفصل‌های درمانی، تهیه جهیزیه، امور تحصیلی، ساخت و تعمیر مسکن و کمک معیشت هزینه شده است.

صالحی ادامه داد: این خدمات در قالب کمک هزینه جهیزیه، کمک هزینه درمان، تحصیل، آزادی زندانیان، ساخت مسکن و مرمت و بازسازی، معیشت و ساخت پروژه‌های عام‌المنفعه از جمله مساجد، خانه عالم، حوزههای علمیه، غسالخانه، حسینیه و فاطمیه ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت هرچه بیشتر مردم و خیرین موجب زمینه‌سازی برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان عزیز تحت حمایت می‌شود ، تصریح کرد: بر اساس موازین فقهی و دستورالعمل‌های این نهاد و رعایت اصل امانتداری تمامی وجوهات جمع آوری شده در هر محل در همان منطقه و بر اساس نیات مودیان زکات هزینه می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدیر کل کمیته امداد استان زنجانروح الله صالحیزکات
sedayezanjannews.ir/nx10738


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»