کد خبر: 10756
1402/08/25 - 11:33


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان خبر داد

دستگیری 2 فرد متخلف به جرم شکار قوچ ارمنی در ماهنشان

ملکی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان، گفت: محیط‌بانان پناهگاه حیات وحش انگوران در حین گشت و کنترل منطقه سه فرد متخلف را در حین شکار قوچ وحشی در داخل منطقه ( دربند بهستان) مشاهده و موفق به دستگیری دو نفر از متخلفان شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حسینعلی ملکی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان، گفت: روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۲۱ محیط‌بانان پناهگاه حیات وحش انگوران در حین گشت و کنترل منطقه سه فرد متخلف را در حین شکار قوچ وحشی در داخل منطقه ( دربند بهستان) مشاهده و موفق به دستگیری دو نفر از متخلفان شدند و یکی از متخلفان با تیراندازی به سمت محیط‌بانان متواری شده است.

ملکی با بیان اینکه یکی از محیط‌بانان به صورت جزئی دچار مصدومیت بر اثر برخورد ترکش شده و خوشبختانه مشکل حادی نداشته و حال عمومی ایشان مساعد است، افزود: متخلف متواری شناسایی و مجوز دستگیری وی توسط مقامات قضایی شهرستان صادره شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

وی ادامه داد: از متخلفان لاشه یک راس قوچ وحشی به همراه یک دستگاه پروژکتور، دو دستگاه چراغ قوه، یک قبضه چاقو و یک دستگاه دوربین چشمی کشف و ضبط شد.

حسینعلی ملکی ضمن تشکر از زحمات محیط‌بانان منطقه که به صورت شبانه‌روزی از طبیعت و حیات وحش حفاظت می‌کنند، گفت: به متخلفین هشدار می‌دهیم که مرتکب تخلف نشود چرا که محیط‌بانان به صورت شبانه‌روزی در منطقه حضور دارند و با متخلفان برخورد لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان در پایان افزود: دو فرد متخلف دستگیر شده در راستای رسیدگی به تخلفات خود به مراجع قضایی شهرستان ماهنشان معرفی شدند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانرئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشانحسینعلی ملکیقوچ وحشی
sedayezanjannews.ir/nx10756


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»