کد خبر: 11436
1402/12/11 - 16:1


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان :

مدیر فرهنگ شهرستان خرم‌دره در پی گزارش تخلفات عزل شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره در پی گزارش تخلفات عزل شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: اصغر حاج‌علی اکبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر جمعه با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره در پی گزارش تخلفات عزل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به فراخور وظایف خود و دین به شهدای انقلاب، نسبت به تبیین اهمیت انتخابات و مشارکت مردم اقداماتی داشته که یکی از آن‌ها برگزاری ده‌ها جلسه تبیینی برای صنوف مختلف در ایام منتهی به انتخابات بود.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات مدیران استانی در سطح محافل مردمی حاضر شدند و نسبت به روشنگری و بیان دیدگاه‌های مختلف اقدام کردند، ادامه داد: در این رویداد نقش کلیدی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برجسته بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد: برای اینکه نقش اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در این جایگاه برجسته شود، جشنواره‌ای تدارک دیده شد.

وی از برگزاری طرح شهروند خبرنگار خبر داد و گفت: علاوه بر این رویداد حضور را پیش‌بینی کردیم که به ارائه تجارب موفق برای افزایش مشارکت مردم پرداخته و برای برگزیدگان این رویداد سه سفر مشهد و چندین جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

حاج‌علی‌اکبری افزود: صدور پیام‌های چهره‌های فرهنگی هنری و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، بیان نقش مجلس شورای اسلامی و شاخص‌های انتخاب اصلح در قالب کلیپ و عکس نوشته منتشر شده است.

وی با اشاره به تولید محتوا از اظهارات سران کشور، چهر‌های ماندگار فرهنگی و هنری  و مدیران استانی عنوان کرد: جشنواره رسانه در ۲ بخش تخصصی ویژه رسانه‌ها و مردمی و در محورهای اخلاق انتخاباتی، مشارکت حداکثری، انتخابات سالم، بررسی وظایف نمایندگان و غیره برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تحلیل‌های مختلفی در خصوص تخلفات رسانه‌ها در استان زنجان داشته‌ایم و تخلفاتی نیز برای بررسی به مراجع قضایی ارسال شده است، اظهار کرد: عموم اصحاب رسانه در استان زنجان نسبت به مقررات تعهد دارند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای، محیط سالمی را در انتخابات استان زنجان فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه آرامش انتخابات حاصل رفتار رسانه‌ها است، خاطرنشان کرد: مر قانون در همه سطوح برای ما ملاک و فصل‌الخطاب خواهد بود.

حاج‌علی‌اکبری در مورد کناری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره تصریح کرد: ‌بر اساس گزارش دستگاه‌های نظارتی، تخلف انتخاباتی در این شهرستان رخ داده بود که نیاز به بررسی مراجع ذیصلاح داشت که برای حصول اطمینان نسبت به تغییر مدیر مربوطه طبق قانون اقدام شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدرهعزلتخلف
sedayezanjannews.ir/nx11436


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»