کد خبر: 10939
1402/09/23 - 10:51


استاندار:

برای توسعه ورزش زنجان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

استاندار زنجان گفت: هیات های ورزشی استان با وجود کمبود اعتبار درحال فعالیت هستند و در حد توان به آنها مساعدت شده است و امیدواریم در این زمینه گشایش های بیشتری رخ دهد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح آکادامی دارت و فوتبال روی میز زنجان با بیان اینکه ورزش نوعی معروف است افزود: در صورت توجه و بهادادن به این بخش، از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه در کمتر ازیک ماه از ورزشکاران نام آور بازی های آسیایی و پاراآسیایی تجلیل شدند، گفت: هفته گذشته جشنواره عزت و پیشرفت در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار شد که حضور جامه ورزشی این استان در کنار حوزه کسب و کارها فضای خاصی داده بود.
جواد بازرگان افزود: حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این جشنواره مایه  مباهات بود و به این مهم اذعان داشتند چنین نمایشگاهی زودتر در این استان برگزار می شد تا برای دیگر استان های کشور الگو قرار می گرفت.
وی اظهار داشت: وجود واحد خدماتی در بخش ورزش استان مورد مغفول واقع شده بود که همکاری ها در این بخش نیز نتیجه داد و به نوعی گره گمشده بین تولید و ورزش باز شد.
وی خاطر نشان کرد: درصورت موافقت وزارت ورزش و جوانان اولین نمایشگاه صنعت ورزش با توجه به ظرفیت بالای این استان برگزار خواهد شد.
.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانفوتبال روی میزورزشکارانکاهش آسیب اجتماعی
sedayezanjannews.ir/nx10939


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»