کد خبر: 10962
1402/09/28 - 9:59


استاندار زنجان اعلام کرد؛

واگذاری زمین به خانواده‌های زنجانی در طرح جوانی جمعیت

استاندار زنجان از آماده سازی زمین‌های طرح جوانی جمعیت برای واگذاری به خانواده های واجد شرایط در این استان خبر داد و گفت: این واگذاری‌ها طبق قانون و بر اساس قرعه کشی انجام می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی استاندار زنجان  در بازدید از روند آماده سازی  زمین‌های طرح جوانی جمعیت افزود: جامعه ما به سوی پیری می رود و همه مردم باید بدانند مسأله جمعیتی یک موضوع فراحاکمیتی است و همه باید در این خصوص احساس مسوولیت کنند. 
وی خاطرنشان کرد: مسوولان دستگاه های متولی باید به صورت شبانه روزی در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن تلاش کنند تا کمترین دغدغه ذهنی در این خصوص وجود نداشته باشد.
افشارچی با بیان اینکه فرزندآوری مستلزم فراهم کردن شرایط مختلفی است، اظهار داشت: خانواده‌ها باید در مقابل نگرانی‌هایی مانند ترس از تزلزل در ثبات خانواده با ورود فرزند جدید و وضعیت اقتصادی نامناسب به پاسخ مناسب و قانع کننده‌ای دست پیدا کنند.
مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان نیز با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ خانواده از استان برای بهره مندی از زمین رایگان در قانون جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود یک هزار خانواده واجد شرایط شناخته شده اند،‌ گفت: این زمین‌ها به افرادی تعلق می گیرد که فرزند سوم آنها از مهرماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.
اصغر اسماعیلی تاکید کرد: ساخت مسکن بر عهده خود متقاضیان است و دولت تنها تسهیلات لازم را برای آنها تامین خواهد کرد.
وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زمین در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدیریت و برنامه ریزی می کند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانطرح جوانیواگذاری زمینقرعه کشی
sedayezanjannews.ir/nx10962


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»