کد خبر: 10964
1402/09/28 - 14:10


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان؛

پایش و حضور مستمر در باشگاه های ورزشی از ضروریات است

بازرگان با بیان اینکه بازرسی مستمر باشگاه ها راهگشای بسیاری از مشکلات بویژه بحث مکمل های غیر مجازورزشی است خواستار تجدید نظر در حق الزحمه بازرسین شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان گفت: پایش و حضور مستمر در باشگاه های ورزشی از ضروریات و راهگشای بسیاری از مشکلات بویژه بحث مکمل های غیر مجازورزشی است خواستار تجدید نظر در حق الزحمه بازرسین برای افزایش بهره وری آنان شد

جواد بازرگان با بیان اینکه امروز ارزیابی استان ها براساس تعداد ورزشکاران سازمان یافته صورت می گیرد اظهار داشت: باید با انتشار و اطلاع رسانی خدمات پزشکی ورزشی کارت های بیمه ورزشی مردم را به این سو سوق داد چرا که بسیاری در این مورد آگاهی ندارند.

وی همچنین در ورد مکمل ها و داروی های نیروز ا نیز اظهار داشت: همان طور که ممنوعیت مکمل های غیر مجاز اعلام می شود باید مکمل های مجاز نیز به ورزشکاران شناسانده شود و این کار با توجه به تحقیقات علمی صورت گرفته در فدراسیون پزشکی ورزشی می تواند در قالب جلسات با باشگاه داران، ورزشکاران یا... یا برگزاری همایش یا سمینارها و... ویا در سایت ها و کانال های ومعتبرصورت گیرد.

مدیر کل ورزش وجوانان در ادامه خواستار افزایش در پرداخت هزینه های درمان شد و افزود: در این صورت استان ها نیز اختیارات بیشتر برای حمایت از ورزشکاران خواهند داشت و بسیاری از مسائل حل می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان در این مجمع دکتر دهنایی را نماد یک مدیر متعهد دانست و افزود: هیات پزشکی ورزشی استان در دوره مدیریت وی خدمات بسیار ارزشمندی به استان کرده است.

گفتنی است: دکتر مصطفی عزیزی تنها کاندید هیات با کسب ۱۱ رأی از ۱۱ رأی مأخوذه با قاطعیت آراء توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان را بر عهده بگیرد.

پیش از این دکتر دهنایی ریاست این هیات را برعهده داشت.

منتخبین مجمع برای هیات رئیسه نیز پس از رای گیری به شرح ذیل است:

نایب رئیس: دکتر صدیقه دهنایی

خزانه دار : حسن اسلامی خوش

عضو هیات رئیسه : سمانه شاد دل

عضو هیات رئیسه : علی اکبر رحیمی زنجانی

عضو هیات رئیسه : محمدعلی حمزه پور

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانورزشمکمل های ورزشیبازرسی
sedayezanjannews.ir/nx10964


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»