کد خبر: 10990
1402/10/02 - 13:38


سرپرست فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان در مجمع انتخاباتی استان زنجان؛

دهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان به میزبانی ایران برگزار می شود

دهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان به میزبانی ایران برگزار می شود / خسروی ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن زمینه در این رویداد میزبانی های بیشتر و بزرگتری را پس از این در کشور داشته باشیم

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان/ لیلا محمدی: مجمع انتخابات هیات ورزشهای ناشنوایان استان زنجان با حضور خسروی سرپرست فدراسیون جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع ساعتی پیش در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
خسروی سرپرست فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان در مجمع انتخاباتی استان زنجان از برگزاری دهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان به میزبانی ایران خبر داد و افزود: این رویداد بزرگ در تهران برگزار می شود و امیدواریم زمینه ساز میزبانی های بیشتر و بزرگتر باشد.
وی در ادامه همچنین از برگزاری بازی های زمستانی ناشنوایان در ترکیه خبر دادو افزود: این مسابقات در سه رشته اسکی، فوتسال و تیراندازی و با حضور ورزشکارانی از کشورمان برگزار خواهد شد.
خسروی با بیان اینکه جامعه ناشنوایان یا نابینایان یا توان یابان خاص هستند و نیازهای ویژه ای دارند تصریح کرد: باید رسیدگی های بیشتر و خاص تری دور از ترحم به این جامعه صورت گیرد و هر کس هر قدمی در این راه بردارد باقیات صالحاتی برای خود باقی گذاشته است.
گفتنی است: محمد فرهادی تنها کاندید هیات با کسب ۱۱ رأی از ۱۱ رأی مأخوذه توانست با قاطعیت آراء به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت ورزش های ناشنوایان استان را به عهده بگیرد.
پیش از این حمید حسنی به عنوان سرپرست اداره این هیات را بعهده داشت.
منتخبین مجمع برای هیات رئیسه نیز پس از رای گیری به شرح ذیل است:
نایب رئیس: مه لقا اصفهانیان
خزانه دار : هادی حسنی
عضو هیات رئیسه : سعید یارمحمدی
عضو هیات رئیسه : علیرضا ایمانی
عضو هیات رئیسه : بهزاد بیات
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانفدراسیون ناشنوایانبازی های آسیاییتوان یابان خاص
sedayezanjannews.ir/nx10990


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»