کد خبر: 10999
1402/10/03 - 12:34


فرمانده انتظامی شهرستان زنجان مطرح کرد:

دستگیری زورگیران کمتر از 6 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی یک فقره زورگیری و سرقت خودرو و اموال شاکی از دستگیری 2 سارق در کمتر از 6 ساعت خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / سرهنگ"داود مرسلی " فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی وصول گزارش حضوری مبنی بر سرقت خودرو سواری و اموال شخصی  یک نفر راننده در محور زنجان – تبریز مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه "قره بوته" قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اولیه ماموران مشخص شده دو نفر سارق حرفه ای با شگرد انسداد مسیر عبور خودرو سواری پژو راننده را با تهديد قمه متوقف و با بستن دست و پای وی خودرو و اموال وی را به سرقت برده اند.
سرهنگ مرسلی تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی هويت هردو سارق احراز و طي عملياتي ضربتي در کمتر از 6 ساعت متهمان در مخفیگاهشان دستگير شدند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بازجويي هاي اوليه متهمان منكر بزه انتسابي بوده لذا با ارائه مستندات موجود از سوي ماموران و مواجهه حضوري با شاكي نسبت به بزه ارتكابي اعتراف کردند که با راهنمائی این دو خودرو و اموال سرقتی نیز کشف و به شاکی استرداد گردید .
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در خاتمه امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند قطعا با برخورد های قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندستگیریزورگیرانشگرد سرقت
sedayezanjannews.ir/nx10999


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»