کد خبر: 11003
1402/10/04 - 10:57


رئیس هیات بدمینتون استان زنجان:

«بدمینتون» زنجان از دوران اوج خود فاصله گرفته است

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: در سال های گذشته رشته بدمینتون یکی از رشته های سرآمد استان بوده و ملی پوشان زیادی را پرورش داده است ولی متاسفانه چند سالی است که از دوران اوج خود فاصله گرفته است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در دیدار با اعضای هیأت رئیسه هیات بدمینتون استان گفت: بی شک استان زنجان استعدادهای زیادی در رشته بدمینتون دارد و با توجه به پیشینه این هیات در ورزش استان انتظار میرود بار دیگر شاهد شکوفایی و رشد این رشته ورزشی در استان باشیم.

لزوم توسعه ورزش بدمینتون در زنجان
 
جواد بازرگان افزود: باید با برنامه ریزی ، تلاش و همدلی مسیر توسعه رشته بدمینتون را هموار ساخت و دراین مسیر توانایی های بدمینتون بازان  زنجان در این رشته ورزشی شکوفا شود.
 وی همچنین ادامه داد : حضور باقری در راس هیات بدمینتون استان زنجان نیز به ارتقای وضعیت خوب بدمینتون استان کمک خواهد کرد و هیات بدمینتون  یکی از هیات های موفق  ما در استان محسوب می شود .

لزوم توسعه ورزش بدمینتون در زنجان
 
رئیس هیات بدمینتون استان زنجان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر ازحمایت های همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان از هیات بدمینتون گفت: در سال های گذشته رشته بدمینتون یکی از رشته های سرآمد استان بوده و ملی پوشان زیادی را پرورش داده است ولی متاسفانه چند سالی است که از دوران اوج خود فاصله گرفته است.  
وی افزود: شکوفا کردن استعدادها و بازگشتن به دوران اوج بدمینتون استان از سیاست های هیئت بدمینتون استان است که در این مسیر حمایت های اداره کل ورزش و جوانان می تواند مسیر را هموارتر کند.  
باقری گفت: مشکلات منابع مالی هیات بدمینتون نیز با رایزنی هایی که انجام گرفته و با جذب اسپانسر دیگر دغدغه مالی در سال های آتی نداشته باشیم و تنها به مسائل فنی بپردازیم.
رئیس هیات بدمینتون استان زنجان ابراز امیدواری کرد: با برنامه های که در دستور کار قرار دادیم ،بتوانیم بار دیگر شاهد افتخار آفرینی جوانان زنجانی  در میادین ملی و جهانی  باشیم.  
گفتنی است: دکترغلامرضا باقری رئیس هیات بدمینتون استان زنجان به همراه اسکندری، عبدالهی ، محمدی، خردمند، عینی ، حمدی و شکوری در این دیدار حضور داشتند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبدمینتونتوسعهورزش
sedayezanjannews.ir/nx11003


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»