کد خبر: 11005
1402/10/04 - 14:0


قهرمانان مسابقات آسیایی و بین‌المللی تقدیر شدند

مراسم استقبال از مدال آوران مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا در مالزی و مسابقات بیلدینگ تورنمنت بین المللی سانتونخا کاپ در‌ ترکیه در زنجان برگزار شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ شهلا قهرمانی نایب قهرمان پاورلیفتیگ قهرمانی آسیا و محمد باقر شمسی مدال نقره مسابقات بیلدینگ تورنمنت بین المللی سانتونخا کاپ در‌ ترکیه را کسب نمود.
مراسم استقبال از شهلا قهرمانی نایب قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا در مالزی و محمد باقر شمسی که مدال نقره مسابقات بیلدینگ تورنمنت بین المللی سانتونخا کاپ در‌ ترکیه را به دست آورد ساعتی پیش در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.
شهلا قهرمانی در دسته ۶۹ کیلوگرم که با ۸ ورزشکار از کشورهای آسیایی رقابت می‌کرد، در حرکت اسکوات با رکورد ۱۶۷.۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید.
بانوی ملی‌پوش کشورمان در حرکت پرس سینه دسته ۶۹ کیلوگرم رکورد ۸۲.۵ کیلوگرم را ثبت کرد.
همچنین قهرمانی در ددلیفت وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی را مهار کرد تا در مجموع با رکورد ۴۲۵ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات آسیایی دست پیدا کند.
در رقابت‌های این دسته ورزشکار قزاقستانی به مقام نخست و ورزشکاری از سنگاپور به عنوان سومی دست یافتند.
و محمد باقر شمسی نیز توانست مدال نقره مسابقات بین المللی «سانتونخا کاپ» را که در کشور ترکیه به عنوان آخرین تورنمنت رنکینگ دار سال ۲۰۲۳ میلادی زیر نظر فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام و با حضور رئیس فدراسیون فیتنی و بدنسازی جهان برگزار شد را کسب کرد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانقهرمانیپاورلیفتینگبیلدینگ تورنمنت
sedayezanjannews.ir/nx11005


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»