کد خبر: 11054
1402/10/12 - 9:49


رئیس کل دادگستری زنجان :

سارقین حرفه ای از ارفاقات قانونی محروم هستند

رئیس کل دادگستری زنجان گفت:استان زنجان به لحاظ برخورداری از مردم متدین و قانون مدار و تلاش مسئولان رتبه 32 کشوری را در وقوع جرایم دارد که بسیار ارزشمند است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق رئیس کل دادگستری زنجان در دومین جلسه کمیته تعاملی  دادگستری کل استان با ضابطین ،ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) گفت :استان زنجان به لحاظ برخورداری از مردم متدین و قانون مدار و تلاش مسئولان رتبه  32 کشوری  را در وقوع جرایم  دارد که بسیار ارزشمند است .
وی با بیان اینکه  سرقت امنیت روانی جامعه را مخدوش میکند افزود :  سخت گیری با سارقین  حرفه ای در برقراری امنیت روانی جامعه بسیار موثر است .
رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد :سیاست کلی استان برخورد جدی با سارقین  و مبارزه با سرقت است و ارفاقات قانونی برای  همه محکومین  یکسان نیست و سارقین  حرفه ای از این ارفاقات محروم هستند .
حجت الاسلام علی فرجی برحق با بیان اینکه بر اساس گزارش  ضابطین  برخی از سارقین در استان غیر بومی و از سایر استانها هستند تأکید کرد :  برخورد جدی  و سخت گیرانه با سارقین باعث خواهد شد تا سارقین از سایر استانها در استان اقدام به سرقت نکنند که توجه به این امر با جدیت در دستگاهها متولی صورت گیرد .
وی برگزاری جلسات  تخصصی بصورت کارگروه با حضور مسئولان امنیتی ،قضایی و انتظامی برای ارائه راهکار و بررسی موضوع سرقت در استان را  امری ضروری بیان کرد  و گفت :در این راستا نیازمند  اهتمام جدی و ارائه راهکارهای موثر در کاهش سرقت  در استان  هستیم .
در ابتدای این جلسه اعضای حاضر در جلسه به ارائه گزارش و اقدامات حوزه خود در موضوع جلسه پرداختند .
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسارقینمحرومیتارفاقات قانونی
sedayezanjannews.ir/nx11054


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»