کد خبر: 11057
1402/10/12 - 14:58


شهردار زنجان:

منتظر مجوز آزمون استخدامی شهرداری هستیم

شهردار زنجان با بیان اینکه در بحث اصل برگزاری آزمون، سازمان استخدامی کشور نظر نهایی را اعلام خواهد کرد، افزود: برگزاری آزمون در اختیار شهرداری نیست و ما فقط طبق اعلام استانداری، وزارت کشور لیست نیازها را اعلام کردیم و منتظر مجوز هستیم

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: علیرضا فیروزفر در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون استخدامی در شهرداری زنجان، اظهار داشت: تفاهمی بین وزارت کشور و سازمان استخدامی کشور انجام شده و قرار هست که به زودی نتیجه ابلاغ شود، به نظر می‌رسد که مشکل حل شده باشد.
وی با بیان اینکه در بحث اصل برگزاری آزمون، سازمان استخدامی کشور نظر نهایی را اعلام خواهد کرد، افزود: برگزاری آزمون در اختیار شهرداری نیست و ما فقط طبق اعلام استانداری، وزارت کشور لیست نیازها را اعلام کردیم و منتظر مجوز هستیم.
 شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری به شدت نیازمند به نیروی متخصص است، گفت: خود شهرداری نیز به شدت پیگیر این موضوع است اما مرجع پیگیری ما دفتر امور شهری استانداری است.
وی در ادامه با تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی گروه‌های جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب در سطح شهر افزود: این گروه‌ها تکالیف شهرداری در این حوزه را انجام و بعد از جمع‌آوری این حیوانات را به محل مورد نظر انتقال داده و نسبت به غربالگری اقدام می‌کنند.
 فیروزفر با بیان اینکه حیوانات بعد از جمع‌آوری از سطح شهر به صورت مفید و غیرمفید غربالگری می‌شوند، تصریح کرد: سگ‌های مفید به متقاضیان سگ‌های نگهبان و یا گله واگذار و سگ‌های غیرمفید و یا بیمار هم بر اساس دستورالعمل حذف می‌شوند.
وی  به اقدامات انجام شده در راستای ممانعت از جمع‌آوری این سگ‌ها در سال‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: همزیستی این حیوانات با انسان اغلب منجر به بروز مشکل در طی زمان خواهد شد.
فیروزفر با تاکید بر اینکه شهرداری آماده همراهی با ارگان‌هایی از جمله دامپزشکی برای اجرای طرح‌های پیشنهادی در این‌خصوص است، گفت: باغداران و صاحبان کارگاه‌های تولیدی که در برخی زمان‌ها اقدام به نگهداری سگ برای نگهبانی می‌کنند باید در قبال این حیوانات احساس مسئولیت کرده و به‌درستی از آنها نگهداری کنند و برای رفع مسئولیت خود آنها را در فصول مختلف رها نکنند.
 شهردار زنجان همچنین از شهروندان درخواست کرد: زباله‌های خود را در سطح خیابان‌ها رها نکرده و به موقع در مخازن قرار دهند تا پاکبانان نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند؛ چرا که زباله‌ها یکی از منابع تغذیه سگ‌های ولگرد به‌شمار آمده و آنها را برای ورود به سطح شهر ترغیب می‌کند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآزمون استخدامیشهرداریمدیریت شهری
sedayezanjannews.ir/nx11057


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»