کد خبر: 11069
1402/10/15 - 11:13


وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

بدبینی مردم با افتتاح پروژه‌ها به صورت نیمه تمام

وزیر ورزش و جوانان گفت: رضایت‌مندی مردم رویکرد اصلی دولت است و در همین راستا تکمیل طرح های اولویت بندی شده را در دستور کار قرار داده ایم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ کیومرث هاشمی امروز در بازدید از استخرهای شنای شهرهای هیدج و صایین قلعه ابهر در پاسخ به گلایه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر بدبینی مردم بابت تکمیل نشدن ۲ طرح ورزشی باره و هیدج، اظهار کرد: رضایت‌مندی مردم رویکرد اصلی دولت است و در همین راستا تکمیل طرح های اولویت بندی شده را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در بازدید از روند ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده شهر هیدج شهرستان ابهر، بیان کرد: از پیمانکار خواسته ایم در تکمیل پروژه اهتمام ورزد ضمن اینکه اعتبار آن نیز تامین خواهد شد.
هاشمی افزود: انتظار مردم در تکمیل طرح های نیمه تمام که سال ها بلاتکلیف مانده، به حق است و متاسفانه افرادی که این چنین پروژه هایی را نیمه کاره به بهره برداری رساندند بین مردم بدبینی ایجاد کردند .
وزیر ورزش و جوانان، درخواست پیمانکار پروژه استخر هیدج مبنی بر نیاز ۹۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل این طرح را مورد موافقت قرار داد و افزود: این پروژه تامین اعتبار می شود و انتظار داریم پیمانکار در تکمیل آن سرعت ببخشد.
وی در بازدید از استخر صائین قلعه شهرستان ابهر نیز تسریع در بهره برداری از این استخر را مورد تاکید قرار داد و گفت: این استخر در آستانه بهره برداری است و پیمانکار باید شرایط آن را فراهم کند.
وی افزود: پیمانکار هر دو استخر شنا شهرستان ابهر نگران تامین اعتبار نباشد.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه نیز با انتقاد از بلاتکلیف گذاشتن استخر شهر هیدج، گفت: تکمیل این استخر، مطالبه مردم بوده که در سال‌های گذشته بی توجهی به این موضوع به شدت آنها را در مقابل وعده‌ها بدبین کرده است.
حسن شجاعی علی آبادی افزود: انتظار ما تکمیل و بهره‌برداری از استخرهای شنای شهرهای هیدج و صائین قلعه است.
وی بیان کرد: پیمانکار استخر صائین قلعه قول افتتاح آن را تا ۲ هفته آینده داده است که انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان نیز مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانوزیر ورزش و جواناننماینده ابهرکیومرث هاشمی
sedayezanjannews.ir/nx11069


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»