کد خبر: 11108
1402/10/17 - 14:32


رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان:

نخستین دوره جام «سلامت» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان از برگزاری نخستین دوره جام «سلامت» همزمان با کشور در استان زنجان خبر داد و گفت: این رویداد ورزشی برای آقایان (22 دی‌ماه) و خانم‌ها (29 دی‌ماه) در رده‌های زیر 40 سال و بالای 40 سال، در مجموعه ورزشی مادران و کودکان، آکادمی تنیس روی میز شهید ابوالفضل رضوی برگزار می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان از برگزاری نخستین دوره جام «سلامت» همزمان با کشور در استان زنجان خبر داد و گفت: این رویداد ورزشی برای آقایان (22 دی‌ماه) و خانم‌ها (29 دی‌ماه) در رده‌های زیر 40 سال و بالای 40 سال، در مجموعه ورزشی مادران و کودکان، آکادمی تنیس روی میز شهید ابوالفضل رضوی برگزار می‌شود.

کاظمی‌راد، رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان در خصوص نخستین دوره جام سلامت گفت: این مسابقات بزرگترین رویداد همگانی در این رشته ورزشی می باشد.

به گفته «کاظمی‌راد»، این رویداد به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور در بخش بانوان و آقایان در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۵۰ سال برگزار می گردد و هدف از این رویداد بزرگ ورزشی همگانی کردن این رشته ورزشی می‌باشد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان با بیان اینکه این رویداد ورزشی با همراهی یکی از واحدهای بزرگ صنعتی کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: جوایز ارزنده ای به ورزشکاران برگزیده اهدا خواهد شد. مسابقات آقایان ۲۲ دی ماه روز جمعه از ساعت ۹ صبح و بانوان ۲۹ دی روز جمعه ساعت ۹ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ شرکت برای عموم مردم در این مسابقات آزاد بوده و ورودی برای مسابقات از شرکت کنندگان دریافت نخواهد شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانورزشتنیس روی میزجام سلامت
sedayezanjannews.ir/nx11108


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»