کد خبر: 11118
1402/10/19 - 9:22


دبیر فدراسیون کشتی در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان زنجان؛

کشتی؛ همواره رنکینگ مدالی المپیک ایران را جا به جا کرده است

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه اردوهای المپیک در حال شکل گیری است و با کسب سهمیه در اوزان باقی مانده آماده خواهیم شد، گفت: کشتی همواره رنکینگ مدالی المپیک ایران را جا به جا کرده است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه اردوهای المپیک در حال شکل گیری است و با کسب سهمیه در اوزان باقی مانده آماده خواهیم شد، گفت: کشتی همواره رنکینگ مدالی المپیک ایران را جا به جا کرده است.

مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان زنجان با حضور ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه اردوهای المپیک در حال شکل گیری است و با کسب سهمیه در اوزان باقی مانده آماده خواهیم شد، تصریح کرد: کشتی همواره رنکینگ مدالی المپیک ایران را جا به جا کرده و برای کشور افتخار آفرین بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت هر مجموعه در سایه همدلی به وجود می آید بر اهمیت این موضوع در اداره هیئت‌های استانی نیز تاکید کرد.

مهربان گفت: آموزش صحیح مربیان و بروز بودن آن ها یکی از عوامل مهم موفقیت است و باید برنامه آموزشی کامل و خوبی تدوین گردد تا جایگاه ها ارتقا یافته، حفظ شوند.

وی اظهار داشت: فدراسیون کشتی در سال گذشته 66 اعزام داشته که عدد قابل توجهی است و برای این مهم زحمات بسیاری کشیده شده تا هزینه‌های آن تامین شود.

**عملکرد قابل قبول هیئت کشتی زنجان در جذب اسپانسر

جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در این مجمع ضمن گرامیداشت یاد و نام جهان پهلوان غلامرضا تختی با تاکید بر اهمیت وجود روحیه پهلوانی و جوانمردی در ورزشکاران اظهار داشت: تختی به مردانگی واخلاقش جهان پهلوان و ماندگار شد.

وی با بیان اینکه باید فضا را برای حضور همه سلایق و نظرات در هیئت فراهم کرد و از همه ظرفیت ها برای توسعه بهره برد تصریح کرد: این مهم تا حد قابل توجهی در کشتی ایجاد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان جذب حامیان مالی در حوزه ورزش را نیز بسیار مهم دانست و افزود: در این بخش نیز کشتی زنجان موفق عمل کرده است و در موقععیت خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه حضور دو ورزشکار و یک مربی کشتی زنجان در تیم ملی بیانگر این است که کشتی در مسیر درستی پیش می رود تصریح کرد: اگر کار از پایه و به صورت درست انجام گیرد می‌توانیم در رده‌های اول کشور قرار گیریم.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین در بخش اهمیت به ظرفیت و پتانسیل شهرستان ها اظهار داشت: باید علاوه بر توجه به توسعه آماری از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری نیز در این مناطق توسعه صورت گیرد.

** عباس محمدی در سمت ریاست هیئت کشتی زنجان ابقا شد

به گزارش صدای زنجان در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان زنجان، عباس محمدی تنها کاندیدای حاضر با کسب ۲۳ رأی از ۲۳ رأی مأخوذه با قاطعیت آرا  توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت ورزشی کشتی استان را به عهده بگیرد.

منتخبین مجمع برای هیات رئیسه نیز پس از رای گیری به شرح ذیل است:

نایب رئیس: سیده فائزه موسوی

خزانه دار : حسن بیگلی

عضو هیات رئیسه : علیرضا فیروز فر

عضو هیات رئیسه : اکبر هجرودی

عضو هیات رئیسه : سعید شاهین فر


اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکشتیورزشتوجه
sedayezanjannews.ir/nx11118


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»