کد خبر: 11133
1402/10/21 - 9:49


استاندار زنجان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خانوادگی برگزار می‌شود

استاندار زنجان گفت: جشن‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن باید به صورت خانوادگی برگزار شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در تاریخ معاصر محسوب می‌شود که ابعاد تأثیرگذاری آن در آینده مشخص خواهد شد، اظهار کرد: باتوجه‌به این اهمیت سالروز پیروزی آن باید پرشکوه‌تر برگزار شود.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم پرشور بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیشنهاد من ایجاد شور و حال در طول دهه فجر است که نوعی تقسیم انرژی در ۱۰ روز است.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسلی که با شرایط قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آشنا نیستند، تصریح کرد: یادمان باشد دشمن در حال اجرای پکیج شوروی سابق برای جمهوری اسلامی یعنی ایجاد مشکلات اقتصادی و سوارشدن بر روی آن موج و ازبین‌بردن اعتقادات ما است.

استاندار زنجان با توصیه به افرادی که به اصول و مبانی جمهوری اسلامی اعتقاد دارند برای تشکیل تیم و انجام کار مطالعاتی برای پاسخگویی به سؤالات افزود: هر سرمایه‌گذاری در این مباحث باید بر روی نسل جوان و از مدارس آغاز شود تا بتوان نتیجه آن را در آینده دید.

وی تأکید کرد: باید به نوجوانان و جوانان یادآوری کرد که میراث‌دار چه کسانی هستند چرا که هر یک از نامداران شهید این انقلاب آن قدر بزرگ هستند که نمی‌دانم خداوند در عالم خلقت چه تعداد از آن‌ها را به لحاظ تاثیرگذاری خلق کرده است.

افشارچی با اعلام آمادگی برای کمک به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در همه ابعاد گفت: در برگزاری این جشن‌ها شوروشوق باید به‌صورت هم‌زمان دیده شود‌.

استاندار زنجان در این جلسه تاکید کرد: جشن‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن باید به صورت خانوادگی برگزار شود.

بر لزوم تبیین شکوه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان

 آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه گذر زمان منجر به عیان شدن عظمت انقلاب اسلامی می‌شود، اظهار کرد: این عظمت با توجه به حوادث منطقه و دیپلماسی مؤثر ایران دیگر پنهان‌شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به تحقیر آمریکا در حوادث ۱۰۰ روز گذشته اشاره و تصریح کرد: این تحقیر نتیجه تحرکات دیپلماتیک ایران و آشکارشدن جنایات آمریکا محقق شده است.

وی با تأکید بر لزوم تبیین شکوه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان ادامه داد: ارائه خدمات نظام از بهترین راه‌کارهای تبیین نتایج پیروزی انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری وضعیت ۴۰ سالگی انقلاب با انقلاب‌های دیگر هم باید مقایسه شود، ادامه داد: این مقایسه باتوجه‌به مشکلات سر راه انقلاب ایران باید انجام شود که در چه موقعیتی  قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تقدیر از میزبانی دو رویداد در چند روز گذشته تصریح کرد: میزبانی از رئیس‌جمهور و اجلاس سراسری نماز خوب برگزار شد و همه به وظایف خود درست عمل کردند.

وی با بیان اینکه وقوع برخی از حوادث باید موجب بیداری شود، ادامه داد: باید از حوادث درس گرفت.

۱۲، ۲۱ و ۲۲ بهمن را مهم‌ترین مناسبات دهه فجر است

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان شامگاه امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم یو‌م‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با گلایه از حضورنیافتن همه روسای کمیته‌ها در جلسه اظهار کرد: لزوم حضور رؤسای کمیته‌ها تذکر داده شده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این نهاد فقط با پنج نیرو اداره می‌شود و یک نهاد غیردولتی با بودجه محدود است، تصریح کرد: این نهاد برای پاسخگویی به نیازهای مناسبات گوناگون با محدودیت مواجه است به‌طوری‌که

وی ۱۲، ۲۱ و ۲۲ بهمن را مهم‌ترین مناسبات دهه فجر اعلام کرد و گفت: برنامه‌های متناسب با این ایام از جمله تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و همچنین تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، نواخته شدن زنگ انقلاب، طنین‌انداز شدن بانگ الله‌اکبر، نورافشانی و برگزاری راهپیمایی همه ساله برگزار می‌شود و امسال هم برای برگزاری آن‌ها به بهترین روش برنامه‌ریزی می‌شود.

ناصر از برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان در دو مسیر و شاید سه مسیر خبر داد و گفت: این مسیرها از بلوار آزادی تا میدان انقلاب و چهار امیرکبیر تا میدان انقلاب پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر برگزاری خانوادگی جشن روز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ادامه داد: انتظار هماهنگی اقشار مختلف و تشکل‌های مردمی برای حضور در این راهپیمایی وجود دارد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندهه فجرراهپیمایی22 بهمن
sedayezanjannews.ir/nx11133


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»