کد خبر: 11178
1402/10/30 - 13:51


استاندار زنجان:

اهميت انتخاب آگاهانه در انتخابات مجلس براي مردم تبيين شود

استاندار زنجان گفت: انتخاب آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اهميت زيادی دارد و بايد اين موضوع برای مردم تبيين شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  استاندار زنجان گفت: انتخاب آگاهانه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اهميت زيادي دارد و بايد اين موضوع براي مردم تبيين شود.

محسن افشارچي در جلسه جهاد تبيين استان، افزود: مجلس شوراي اسلامي، سياستگذاري کلان کشور را انجام مي دهد و در تمامي ابعاد زندگي مردم نقش آفرين است به همين منظور همه آحاد جامعه بايد در پاي صندوقهاي راي حضور يابند.

استاندار زنجان گفت: نزديکترين راه براي تحقق مردم سالاري، حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي است چون نمايندگان مجلس، بيشترين نزديکي را با مردم دارند و دغدغههاي مردم را به خوبي ميشناسند بنابراين شايسته است هم استاني ها مشارکت فعالانه اي در اين انتخابات داشته باشند. وي با بيان اينکه براي جهاد تبيين در خصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي بايد به صورت عقلي و منطقي و نه احساسي عمل کرد، گفت: انتخاب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اثرگذاري بالايي در حوزه هاي مختلف زندگي مردم دارد و شهروندان بايد به اين موضوع توجه کنند.

افشارچي افزود: انتخابات مجلس شوراي اسلامي تحقق مردم سالاري است و در چارچوب زندگي مردم آثار زيادي دارد و حتي از انتخابات رياست جمهوري نيز بالاتر است.

وي اضافه کرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اشراف به مسائل ريز و درشت زندگي مردم ميتوانند تصميمات خوبي را در راستاي رفع مشکلات جامعه اتخاذ کنند.

اين مسوول ادامه داد:نمايندگان مجلس در مفهوم مردمسالاري بيشترين نزديکي را با تغيير و تحول استان دارند و به دليل ارتباط گيري با ساختار بالا دستي مي توانند امکانات خوبي را براي استان دريافت کنند بنابراين انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلحترين فرد در اين خصوص بايد مورد توجه قرار گيرد.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانتخابات مجلسمردم سالاریرای
sedayezanjannews.ir/nx11178


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»