کد خبر: 11230
1402/11/09 - 14:39


با برگزاری انتخابات؛

رضا اژدی آزاد به عنوان رییس هئیت اسکی استان زنجان شد

مجمع انتخاباتی اسکی استان زنجان دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد و رضا اژدی آزاد به عنوان رییس هئیت اسکی استان زنجان انتخاب شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجمع انتخاباتی اسکی استان زنجان دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد و رضا اژدی آزاد به عنوان رییس هئیت اسکی استان زنجان انتخاب شد.

جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان در این مجمع ضمن قدردانی از زحمات سالیان رضا اژدری رئیس هیات و دیگر اعضا، ابقای وی در این سمت را تبریک گفت و اظهار داشت: وی به عنوان نیرویی کارآمد در بخش های مختلف مربیگری، فنی و ریاست هیأت در زنجان و همچنین در هیات رئیسه فدراسیون فرصت مغتنمی برای استان است و باید از آن بهره گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز هیچ مؤلفه ای مثل ورزش در سلامتی و ایجاد شور و نشاط جامعه اثرگذار نیست تصریح کرد: اسکی نیز باید به عنوان یک ورزش مفرح زمستانی توسعه همگانی پیدا کند.

جواد بازرگان با اشاره به اینکه می توان با برگزاری برنامه های متنوع و جشنواره های زمستانی شور ونشاط بیشتری در جامعه تزریق کرد افزود: این موضوع  همچنین با درآمدزایی برای هیات می تواند از هزینه های سرسام آور آن بکاهد.

این مسئول ورزشی افزود: در این راستا می توان از ظرفیت دیگر دستگاه ها مثل شهرداری و... نیز با تعاملات بیشتر بهره برد و مثلا وسیله ایاب و ذهاب مردم را به پیست فراهم کرد.

وی با تاکید بر اهمیت تمرکز و توجه بیشتر به ورزش و استفاده از آن به عنوان فرصت برای داشتن جامعه ای پویا و شاد تصریح کرد: همواره باید در این مسیر مراقب ایجاد حواشی باشیم و اجازه ندهیم با درگیری در این بخش اصل ورزش به حاشیه رانده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه هر کشوری قوانین و چهار چوب هایی دارد و تعدی از آن ها مصداق تخلف و مشمول مجازات و... است تصریح کرد: ما مکلفیم چهارچوب های نظام را رعایت کنیم تا دچار تنش و آسیب نشویم.

پاپایی با داشتن 40 مربی یکی از بهترین پیست های کشور محسوب می‌شود

همچنین مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون اسکی در این مجمع با بیان اینکه اسکی قبل از انقلاب تنها به چند پیست در کشور محدود بود تصریح کرد: تمامی پیست ها در دیگر استان ها بعد از انقلاب ایجاد و فعال شده اند و در طول سال های بعد از انقلاب به تدریج مقبولیت زیادی در جامعه نسبت به این رشته ورزشی ایجاد شده است.

وی افزود: پیست پاپایی نیز از پیست هایی است که قدمت بیش از نیم قرن دارد و با توجه به اینکه اسکی ورزشی است که آمایش سرزمین دارد و در مناطق کوهستانی برف گیر ایجاد می شود این پیست نیز با قرار گرفتن در منطقه کوهستانی زنجان و در نزدیکی روستای پاپایی از گذشته فعال است.

ساوه شمشکی گفت: در تمام دنیا معمولا قهرمانان اسکی از اهالی شهر ها و روستاهای نزدیک پیست ها بوده و هستند و این امری طبیعی است چون به واسطه کمبود مسافت از آن بهره بیشتری می برند و این ارتباطی به اینکه این رشته در انحصار افراد خاصی است ندارد و همه مردم می توانند از ان استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه پاپایی با داشتن 40 مربی که یک سوم آن ها خانم ها هستند یکی از بهترین پیست های کشور محسوب می شود تصریح کرد: این آمار بعد از تهران و البرز و به نسبت مساحت و جمعیت استان آمار بالا و مطلوبی است.

نایب رئیس فدراسیون اسکی از انتشار کتابی با عنوان مربیگری نوین اسنوکر و آلپاین در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: این کتاب را با لگوی کمیته مل المپیک چاپ خواهیم کرد و در آن از اعضای پیست زنجان نیز نام برده شده است.

شایان ذکر است، رضا اژدری آزاد در انتخابات هیات اسکی استان زنجان با کسب ۱۹ رأی قاطع از  ۱۹ رأی مأخوذه توانست به مدت چهار سال دیگر در سمت رئیس هیأت اسکی ابقا شود.

گفتنی است: کیوان پارسا و محسن قماشچی دو داوطلب دیگر این انتخابات بودند که قبل از آغاز رأی گیری به نفع رضا اژدری آزاد انصراف دادند. مجمع برای هیات رئیسه نیز پس از رای گیری به شرح ذیل است:

نایب رئیس:  ژاله طاهرخانی

خزانه دار : کیوان پارسا

عضو هیات رئیسه : عباس امانلو

عضو هیات رئیسه : محسن قماشچی

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناسکیفدراسیونپاپایی
sedayezanjannews.ir/nx11230


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»