کد خبر: 11264
1402/11/14 - 9:14


استاندار زنجان:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب شکست دشمنان می‌شود

استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب شکست دشمنان و کاهش فشار آنها بر کشور می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب شکست دشمنان و کاهش فشار آنها بر کشور می‌شود.

محسن افشارچی در شورای اداری استان و آیین تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی افزود: ساز و کار مردم سالاری در کشور ما متکثر است و با سیستم حزبی تفاوت دارد؛ در این ساز و کار امکان بالا آمدن همه افراد جامعه در ساختار قدرت فراهم بوده، ولی در ساختار حزبی شرط حضور در ساختار قدرت، عضویت و فعالیت در احزاب است.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در سرنوشت خود، ‌ ارمغان انقلاب اسلامی است و در واقع بدون مردم امکان حکومت اسلامی وجود ندارد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به آورده های انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: آورده نرم افزاری انقلاب اسلامی بیشتر از آورده های سخت افزاری است که دستاوردها و موفقیت های سخت افزاری نیز در شرایط تحریم و با دستان بسته به دست آمد.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: با همه کارها و اقدامات و خدمات انجام شده هنوز هم جای کار داریم و در زمینه هایی مثل جلوگیری از فساد، تبعیض و حرص نیازمند ساز و کارهایی هستیم.

افشارچی ادامه داد: اصلیترین مصداق امر به معروف در انقلاب اسلامی، عدالت است و در این راستا در حوزه های مختلف اعم از عدالت اجتماعی، اقتصادی و آموزشی اتفاقات قابل توجهی محقق شد.

استاندار زنجان گفت: سال گذشته از محل تبصره ۱۶، بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای خرد در استان اعطا شد که رویکرد ما در جهت تقویت تولید ثروت در بین اقشار مختلف جامعه بوده است.

افشارچی ادامه داد: در حوزه عدالت اجتماعی و برخورداری روستاها از امکانات زیرساختی در حد قابل توجهی پیشرفت داشته ایم و اکنون دغدغه ما رساندن گاز به روستاهای دارای مسیرهای سخت گذر است.

وی گفت: در زمینه عدالت آموزشی نیز با گسترش مراکز آموزش عالی و دانشگاه رشد چشم گیری در جمعیت دانشجویی و پیشرفت های علمی کشور رقم خورده است.

 حضور مردم؛ قاعده هرم انقلاب است

آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان نیز با بیان اینکه در ایران پیش از انقلاب که زیر بلیت غرب بود، تصمیمات مهم کشور را سفرای انگلیس و آمریکا می گرفتند، عنوان کرد: رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، هیچ کس در آن دوران احتمال نمی داد که انقلاب اسلامی با آن سرعت پیروز شود.

آیت‌الله خاتمی بااشاره به اینکه در سال ۱۳۴۲ جرقه های انقلاب اسلامی شروع شد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر و جریان سومی در دنیا ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ایدئولوژی، رهبری و مردم اضلاع یک انقلاب است، خاطرنشان کرد: حضور مردم به عنوان قاعده هرم انقلاب است و مردم با لبیک به رهبری امام خمینی (ره) پای انقلاب آمدند و اکنون نیز البته پای انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام خاتمی به ضرورت انعکاس خدمات انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: طی حیات انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف ایجاد شده است، با این وجود مشکلاتی هم وجود دارد.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز ملت ایران سرافراز در راه آرمان های انقلاب ایستاده اند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانقلابنظامانتخابات
sedayezanjannews.ir/nx11264


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»