کد خبر: 11286
1402/11/16 - 11:11


رئیس فدراسیون ژیمناستیک در سفر به زنجان مطرح کرد؛

سهم صفر ژیمناستیک زنجان از اعتبارات فدراسیون

زهرا اینچه‌درگاهی: با توجه به نظم و انضباط کاری در هیئت ژیمناستیک زنجان و عملکرد مطلوب آن اجحاف بزرگی به زنجان شده است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  لیلا محمدی: رئیس فدراسیون ژیمناستیک از  سهم صفر ژیمناستیک زنجان از اعتبارات فدراسیون خبر داد و این موضوع را اجحاف در حق ژیمناستیک زنجان توصیف کرد.

زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مجمع عمومی سالانه هیئت ژیمناستیک استان زنجان در خصوص سهم استان‌ها از اعتبارات فدراسیون نیز گفت: سهم هشت استان از جمله زنجان از اعتبارات فدراسیون در دو سال گذشته صفر بوده است، با توجه به نظم و انضباط کاری در هیئت زنجان و عملکرد مطلوب آن اجحاف بزرگی صورت گرفته و امیدواریم در آینده جبران شود.

بدهی فدراسیون ژیمناستیک

رئیس فدراسیون ژیمناستیک همچنین با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در سال های ۹۶ تا ۱۴۰۰ گفت: در این بازه زمانی فدراسیون ژیمناستیک ایران از رتبه ۱۰۰ جهانی جزو ۲۴ کشور اول جهان با ۲ حق رای در مجامع جهانی ارتقا یافت. خوشبختانه بدهی‌ها را تا سال ۱۴۰۰ صفر کردیم.

اینچه‌درگاهی با بیان اینکه حساب های فدراسیون  در ۲ سال گذشته بررسی نشده و بدهی زیادی هم دارد، ادامه داد: مشکلات بر فدراسیون حاکم شده است اما به ناچار باید به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم و در این مسیر هیئت‌‌ها باید با فدراسیون همراهی لازم را داشته باشند تا پیشرفت حاصل شود.

 حضور ۲  دختر ژیمناست ایران در مسابقات آسیایی رشته ترامپولین

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در بخش دیگری از اظهارات خود کسب سهیه المپیک در رشته ژیمناستیک دور از ذهن ندانست و افزود: علی رغم آشفتگی حال حاضر فدراسیون تلاش می کنیم این اتفاق بیفت، معتقدیم ژیمناستیک باید به رشته‌ای پویا، رو به پیشرفت و آبرومند تبدیل شود و آمار ورزشکاران ثبت شده آن در سال آینده به ۳۰۰ هزار نفر برسد.

اینچه‌درگاهی از حضور ۲ دختر ایرانی در مسابقات آسیایی رشته ترامپولین خبر داد و گفت: این مسابقات در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود و ساز و کارهای حضور ژیمناست های ما در حال انجام و نهایی شدن است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانژیمناستیکسهیه المپیکورزش
sedayezanjannews.ir/nx11286


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»