کد خبر: 11348
1402/11/26 - 11:25


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان با هشدار زرد هواشناسی آماده باش شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در پی صدور هشدار زرد هواشناسی استان، پایگاه ها و تیم های عملیاتی این استان در ۱۴ پایگاه امداد و نجات بین شهری و هشت مرکز پشتیبان در حالت آماده باش برای امدادرسانی شده اند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت‌اله هاشمی افزود: به دنبال هشدار زرد هواشناسی در خصوص بارش باران، وزش باد شدید و برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان، تیم های عملیاتی و خانه های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده باش برای پاسخگویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده اند.

وی یادآوری کرد: هم اکنون  بیش از ۱۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت امداد و نجات هلال احمر در  محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۰۰ امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه  آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم های واکنش سریع، تیم توانا(بانوان امدادگر)آنست، کوهستان و امدادهوایی نیز آماده باش هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد:  در کنار این تیم ها جهت پاسخگویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات ها بکار گیری خواهد شد.

وی متذکر شد: هموطنان هنگام هشدار وقوع کولاک، بارش برف و باران از صعود به ارتفاعات و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمراستان زنجان ازهموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهواشناسیمرکز پاسخگوییهلال احمر
sedayezanjannews.ir/nx11348


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»