کد خبر: 11374
1402/11/30 - 14:8


با حضور پدر دانش بهینه‌سازی مصرف انرژی کشور؛

کم‌مصرف ترین سامانه گرمایش سالن ورزشی ایران در زنجان رونمایی شد

مراسم تجلیل از آینده سازان ورزش استان زنجان با عنوان جشن پرتو افتخار و هم زمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان و با حضور جنت‌دوست، پدر دانش بهینه سازی مصرف انرژی کشور در سالن دوومیدانی استاد صمد ایپکچی زنجان برگزار شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مراسم تجلیل از آینده سازان ورزش استان زنجان با عنوان جشن پرتو افتخار و هم زمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان و با حضور جنت‌دوست، پدر دانش بهینه سازی مصرف انرژی کشور در سالن دوومیدانی استاد صمد ایپکچی زنجان برگزار شد.

گفتنی است؛ در راستای تحقق شعار سال و قانون ابلاغی رهبری دربخش انرژی و اصلاح الگوی مصرف؛ از کم‌مصرف ترین سامانه گرمایش سالن ورزشی ایران در زنجان رونمایی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان ابراز نیز در این رابطه ابراز امیدواری کرد: بخشی از مشکل تامین هزینه حامل های انرژی با نصب این سیستم کم مصرف حل شود و دیگر سالن ها نیز به این فناوری بهینه مجهز شوند.

جواد بازرگان با بیان اینکه امروز کشور در بخش های مختلف نیاز مبرم به اصلاح الگوی مصرف دارد و این به منزله مصرف نکردن نیست بلکه درست، بهینه وکارآمد مصرف کردن را می طلبد، افزود: استفاده از دانش روز بهینه سازی، فرهنگ سازی و نهادینه سازی کردن برای آن تنها راه برون رفت از این مشکل بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما دو برابر مصرف متوسط جهانی در انرژی مصرف دارد ابراز امیدواری کرد: برای اصلاح این مهم مردم و مسئولین دوشادوش هم تلاش کنند تا با مشکلات بزرگ آینده مواجه نشویم.

بازرگان با بیان اینکه استان زنجان با داشتن قریب به 200 فضای ورزشی در سطح استان پوشش خوبی برای ورزشکاران ایجاد کرده است، عنوان کرد: یکی از دغدغه های مهم نگهداری این اماکن بحث هزینه حامل های انرژی آن هاست است و با اصلاح الگوی مصرف بخش اعظمی از این مشکل برطرف خواهد شد و امروز با رونمایی از سیستم گرمایشی تابشی کم مصرف که در سالن ایپکچی نصب شده است شاهد خواهیم بود که هم دمای مورد نیاز تامین و هم مصرف کم می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: استفاده از این سیستم به تمامی اماکن ورزشی استان تسری پیدا کرده با پشتکار و حمایتهای بیشتر بتوانیم برای عملی کردن شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری و همچنین پیرو سیاستهای ابلاغی ایشان در بخش انرژی و قانون اصلاح الگوی مصرف ، با حفظ ذخایر خدادادی انرژی و هدایت آن به سمت تولید و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار گام برداریم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسالن ورزشیسالن کم مصرفورزشکاران
sedayezanjannews.ir/nx11374


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»