کد خبر: 11389
1402/12/02 - 12:6


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف 12 میلیاردی کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف 3 دستگاه خودرو شوتی و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ "حسین بدری " رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح 48 ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودرو های شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی ، حمل کالاهای قاچاق با یک دستگاه خودرو سواری و دو دستگاه وانت بار (شوتی) ،برای ماموران محرز و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها در مجموع مقدار 5 دستگاه ماشین ظرفشویی ،11دستگاه ماشین لباسشویی ،4دستگاه اسپیکر ،725 ثوب البسه خارجی و540 کیلوگرم انواع شکلات خارجی و قاچاق کشف گردید.

این مقام انتظامی عنوان داشت : کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را  12 میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص3 نفر متهم دستگیر به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکالای قاچاقخودرو شوتیجرایم اقتصادی
sedayezanjannews.ir/nx11389


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»