کد خبر: 11433
1402/12/11 - 15:16


تضییع و تخریب بیت‌المال و برهم زدن آرامش خط قرمز است

دادستان زنجان گفت: تضییع و تخریب بیت‌المال و برهم زدن آرامش خط قرمز است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ بهروز عباسی دادستان زنجان امروز با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان اظهار کرد: از زمان آغاز فرآیند انتخابات شاهد نظم و انضباط و ساماندهی امور بودیم.

دادستان زنجان ابراز کرد: زنجان هم همانند نقاط مختلف کشور، جزو استان‌هایی است که خدمتگزاران مردم برای اخذ رأی ولی نعمتان آماده شدند و رأی‌گیری به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش ضابطان و در حوزه پیشگیری از جرایم انتخاباتی اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دادیم، عنوان کرد: با رویکرد پیشگیرانه گام‌ها را برداشتیم و گزارش‌های رسیده را ثبت و ضبط کردیم.

عباسی با بیان اینکه گزارشاتی در خصوص تبلیغات زودهنگام داشتیم که در حال بررسی هستیم، تصریح کرد: مقررات در انتخابات خوب اجرا شده و همه دست‌اندرکاران تلاش وافری داشتند.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه مشکل خاصی در انتخابات نداریم، خاطرنشان کرد: قانون انتخابات به صورت مطلوب انجام شده است.

وی تصریح کرد: تضییع و تخریب بیت‌المال و برهم زدن آرامش خط قرمز است و اگر چنین مواردی باشد حتماً ورود با گزارش سازمان بازرسی ورود می‌کنیم.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه همکاران در حال آماده‌باش هستند و شعب خاصی داریم که بازپرسان و دادیاران کشیک هستند، عنوان کرد: از مدیران برکنار شده نیز گزارشاتی داشتیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندادستانتخریب بیت‌المالنظم در انتخابات
sedayezanjannews.ir/nx11433


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»