کد خبر: 11446
1402/12/12 - 18:13


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان :

نمایشگاه فروش ضیافت و بهاره در زنجان برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان گفت: نمایشگاه فروش ضیافت و بهاره زنجان برپا می شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان گفت:  نمایشگاه فروش ضیافت و بهاره زنجان برپا می شود.

سید رضا قندیلی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با فرارسیدن ایام پایانی سال طبق روال گذشته جهت تنظیم بازار و ارائه اقلام مورد نیاز مردم برای تعطیلات سال نو و ماه مبارک رمضان این نمایشگاه برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 14 اسفندماه تا 21 اسفندماه برگزار می شود، افزود: برگزاری نمایشگاه فروش ضیافت و بهاره زنجان همه روزه از ساعت 16 تا 21 دایر خواهد بود. 

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان به اقلام و گروه های کالایی عرضه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: اقلام عرضه شده در نمایشگاه شامل مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک، تزئینات داخلی منزل و کالاهای اساسی می باشد.

وی با بیان اینکه اینکه اجناس عرضه شده در این نمایشگاه نسبت به کالاهای مشابه بازار پایین تر عرضه می شود، تاکید کرد: غرفه های حاضر در این نمایشگاه با تخفیفات لازم حضور پیدا کرده اند.

نمایشگاه عرضه مستقیم ضیافت و بهاره در استان زنجان به مناسب ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از 14 الی 21 اسفند ماه از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه دائمی کاسپین برگزار خواهد شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانفروشگاه بهارهنمایشگاه کاسپینایام نوروز
sedayezanjannews.ir/nx11446


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»