کد خبر: 11481
1402/12/19 - 14:34


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان:

بیش از یک تن انواع مواد محترقه در زنجان کشف و ضبط شد

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: بيش از يک تن انواع مواد محترقه و همچنين بيش از يک هزار و 100 عدد انواع مواد منفجره در استان کشف و ضبط شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: بيش از يک تن انواع مواد محترقه و همچنين بيش از يک هزار و 100 عدد انواع مواد منفجره در استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حميدرضا قديمي با بيان اينکه در اين خصوص پنج خودرو نيز توقيف شد، افزود: پنج نفر نيز در اين رابطه دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

وي يادآور شد: همه ساله در آستانه سال نو مراسم چهارشنبه آخر سال برگزار مي شود و به دنبال آن اقدامات هيجاني برخي افراد، حوادثي را در مناطق مختلف شاهد هستيم.

قديمي اظهار داشت: پليس در اين رابطه به منظور پيشگيري از حوادث مختلف طرح هاي ترافيکي، امنيتي و انتظامي را در دستور کار قرار داده و قبل از ورود به چهارشنبه آخر سال با شماري از قاچاقچيان مواد محترقه و منفجره برخورد کرده است.

وي با تاکيد بر نقش موثر خانواده ها در مصونيت فرزندان از هرگونه آسيب، تصريح کرد: اين اقدامات بيش از هرچيز نيازمند تدبير و دور انديشي خانواده هاست تا يک لحظه شادي و غفلت موجب يک عمر پشيماني نشود.

قديمي با بيان اينکه اجازه ندهيم رفتارهاي خشن و مخاطره آميز جاي بازي ها و سرگرمي هاي پرنشاط و سالم را پر کند، خاطرنشان کرد: بهار، فصل اميد، نشاط و سلامتي است و نبايد با فرصت دهي به سودجويي تاجران و سوداگران، ايمني و سلامت فرزندان و آحاد جامعه به خطر بيفتد.

وي گفت: پليس با افرادي که شب چهارشنبه آخر سال اقدام به هرگونه سلب آسايش، امنيت و آرامش مردم کنند، برخورد قانوني خواهد کرد که در اين رابطه هماهنگي هاي لازم نيز با دستگاه قضايي انجام شده است.

سرهنگ قديمي افزود: دستگير شدگان در اين ايام تا آخر تعطيلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

وي ادامه داد: برابر ماده 29 قانون هواي پاک، هرگونه اجسام، منابع ثابت و متحرک که باعث آلودگي صوتي شود جرم محسوب مي شود و پليس با افرادي که با آتش بازي و ايجاد ترافيک مصنوعي يا به انحاي مختلف موجب سلب آسايش مردم شوند، برخورد خواهد کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمواد محترقهمواد منفجرهچهارشنبه سوزی
sedayezanjannews.ir/nx11481


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»