کد خبر: 11486
1402/12/20 - 15:8


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

آمادگی پلیس برای سال نو با رزمایش نوروزی1403 کلیدخورد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در رزمایش عملیاتی و ترافیکی پلیس؛ ویژه نوروز 1403 از آمادگی صددرصدی برای خدمات رسانی مضاعف به مسافران خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ ساعاتی پیش رزمایش طرح نوروزی 1403 با حضور سرهنگ "خانی پور" جانشین انتظامی استان زنجان و رژه واحدهای خودرویی و موتوری در محوطه ستاد برگزار شد.

شایان ذکر است در این رزمایش سرهنگ خانی پور طی سخنانی به آمادگی صددرصدی پلیس برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان پرداخت.

وی در این راستا ضمن تشریح عملکرد و اقدامات فرماندهی در خصوص روزهای پایانی سال به تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان اشاره کرده و گفت: ملاحظات لازم برای حفظ شئونات روزداران و هم تسهیل امورات رفاهی مسافران و رانندگان جاده ای تدبیر شده است.

سرهنگ خانی پور همچنین به مراسم چهارشنبه سوری نیز گریزی زده و ادامه داد: امیدواریم با تدابیر صورت گرفته و همچنین مراقبت و اهتمام والدین و خانواده ها چهارشنبه ای پرنشاط و عاری از هرگونه سانحه و اتفاقات ناگوار داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن اشاره به شعار "آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت" تصریح کرد: کارکنان انتظامی بسان سنوات گذشته در ایام تعطیلات در آمادباش کامل جهت تامین و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان و خدمت رسانی مضاعف به مردم و مسافران هستند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانزمایش طرح نوروزیچهارشنبه سوریامنیت
sedayezanjannews.ir/nx11486


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»