کد خبر: 1811
1399/02/15 - 11:47


شناسایی 30 هزار خانوار نیازمند در استان

در راستای اجرای رزمایش طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه بیش از ۳۰ هزار خانوار نیازمند در سطح استان شناسایی شد که تحت حمایت و پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبودند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان/ در راستای اجرای رزمایش طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه بیش از ۳۰هزار خانوار نیازمند در سطح استان شناسایی شد که تحت حمایت و پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبودند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان، سید شمس‌الدین موسوی اظهار کرد: بیش از ۶۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله نخست رزمايش طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

معاون اجرایی سپاه استان با بیان این‌که از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه و بسیج با تمام توان و تجهیزات پای کار آمده و به مقابله با این ویروس منحوس پرداخته‌اند، اظهار کرد: ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، مساجد، درب منازل، مجتمع‌های مسکونی وغیره و نیز تهیه و دوخت لوازم بهداشتی نظیر ماسک، گان، دستکش، محلول ضدعفونی‌کننده از نمونه اقدامات انجام شده توسط بسیجیان و پاسداران در این دوران است.

وی توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر اقدامات سپاه استان دانست و تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تا ۲۳فروردین ماه سال جاری بیش از ۲۸هزار و۴۳۶بسته معیشتی توسط سپاه استان در بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون اجرایی سپاه استان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان مبنی بر اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه افزود: بلافاصله پس از فرموده امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و با ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین کل کشور، جلساتی با حضور مسئولان و به ریاست نماینده ولی فقیه در استان تشکیل و شناسایی نیازمندان و افرادی که دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده‌اند به پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات محول شد.

موسوی خاطرنشان کرد:بیش از ۳۰هزار خانوار نیازمند در سطح استان شناسایی گردید که تحت حمایت و پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبودند.

این مسئول با اشاره به توزیع ۶هزار و۸۰۰بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ تا۵۰۰هزار تومان در مرحله نخست این رزمایش در آغاز ماه مبارک رمضان ابراز کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار ومرحله سوم آن نیز در روز عید سعید فطر اجرا می‌شود.

وی در پایان از همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، خیرین و شرکت ایران ترانسفو در تهیه  بسته‌های معیشتی خبر داد و یادآور شد: بیش از یک هزار و۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری شرکت ایران ترانسفو تهیه و برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار سپاه ناحیه زنجان قرار گرفت.


صدای زنجانسپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجانرزمایش طرح مواسات و همدلیرزمایش کمک مومنانه
sedayezanjannews.ir/nx1811


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»