کد خبر: 11492
1402/12/21 - 11:1


جوانان برتر زنجانی تجلیل شدند

خبرنگار صدای زنجان در این مراسم به عنوان جوان برتر مورد تقدیر قرار گرفت

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: آئین تجلیل از ۳۰ جوان برتر استان که به صورت سامانه ای برگزیده شده بودند با حضور مسئولان استانی در ۱۰ حوزه فعالیتی تجلیل شدند.

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان (20 اسفندماه 1402) در این مراسم با بیان اینکه شور و نشاط جوانی در همه کشورها بزرگترین عامل برای پیشرفت و توسعه است افزود: شعار این برنامه هم جوان و پرچمدار پیشرفت کشور است .

شهامی با بیان اینکه جوانان باید همواره شور نشاط خود را حفظ کنند، اضافه کرد: جوانان این شور و نشاط را برای پیشرفت کشور، دینوی و اخروی خود استفاده کنند تا جامعه ای شادتر از روز قبل داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه به فرآیند انتخاب جوان برتر استان اشاره کرد و گفت: این مراسم قرار بود در سالروز ولادت حضرت علی اکبر روز جوان برگزار شوداما به دلیل برگزاری انتخابات و از طرفی روند طولانی داوری زمان آن به امروز موکول شد.

جواد بازرگان با تاکید بر اینکه جوان دارایی هر کشوری بوده و به عبارتی موتور محرکه آن محسوب می شود، افزود: معرفی و تقدیر از جوانان نخبه این استان بیانگر پیشرفت کشوراست چرا که این قشر پرچمدار این امر مهم در کشور هستند.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصتی برای شناسایی، معرفی و شبکه سازی جوانان نخبه زنجانی است، ادامه داد: این اقدام هویت بخشی را به جوانان می بخشد و از طرفی مسوولان استانی وکشوری نیز متوجه باشند چنین ظرفیتی در شهر و استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه این حمایت ها باید رخ دهد تا استعدادهای جوانان شکفته و به بالفعل تبدیل شود، اظهار کرد: امسال وزارت ورزش و جوانان انتخاب جوان برتر را از سنتی به صورت سامانه ای تغییر داد و در این کار ۱۹ دستگاه اجرایی همکاری داشتند.

بازرگان افزود: با مکاتبات نجام گرفته هر دستگاهی سه برگزیده به همراه سه داور را معرفی کرد، که طبق آامار ۱۵۰ جوان زنجانی در این سامانه مستندات خود را بار گذاری کردند و ۶۵ داور نیز داوری کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: پس از این فرآیند منتخبین به تهران اعلام شد و در ستاد نیز داوری دیگری رخ داد که در نهایت جوانان برتر در چهار محور علمی ، فرهنکی ،اجتماعی و اقتصادی و در ۱۰ حوزه تخصصی تجلیل شدند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۰ جوان برتر تجلیل شده بود که امسال در هر حوزه تخصصی سه جوان تجلیل شد و در این میان اداره کل ورزش و جوانان نقش تسهیل گری و هماهنگی را بر عهده داشت.

به گزارش صدای زنجان در این مراسم از سمیه محرمی، خبرنگار صدای زنجان در حوزه رسانه به عنوان جوان برتر تجلیل شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجوانان برترخبرنگارجوانان نخبه
sedayezanjannews.ir/nx11492


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»