کد خبر: 11549
1403/01/16 - 13:8


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان :

نانوایی اینترنتی در زنجان پلمب شد

مديرکل تعزيرات حکومتی استان زنجان گفت: نانوايی اينترنتی به دليل گرانفروشی در اين استان پلمب و تخلفات رخ داده در آن رسيدگی شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مديرکل تعزيرات حکومتي استان زنجان گفت: نانوايي اينترنتي به دليل گرانفروشي در اين استان پلمب و تخلفات رخ داده در آن رسيدگي شد.

رضا مظفري  افزود: اين واحد نانوايي در يکي از مناطق شهر زنجان به صورت اينترنتي هر قرص نان را به قيمت بيش از رقم مصوب عرضه مي کرد.

مظفري گفت:بازرسان تعزيرات حکومتي و جهاد کشاورزي در بازرسي از اين واحد صنفي در قالب گشت مشترک، گزارش تخلف گرانفروشي را در محل تنظيم و براي رسيدگي به تعزيرات حکومتي ارسال کردند.

اين مسوول ادامه داد: بر اين اساس پرونده گرانفروشي نان به ارزش 27 ميليون و 500 هزار ريال در شعبه سوم بدوي تعزيرات حکومتي زنجان رسيدگي شد.

وي اظهار داشت: شعبه پس از بررسي پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانوني، اتهام انتسابي را محرز دانست و متخلف را علاوه بر پرداخت 275 ميليون ريال جزاي نقدي معادل 10 برابر ارزش تخلف به قطع سهميه آرد به مدت يک هفته محکوم کرد.

مديرکل تعزيرات حکومتي زنجان استان زنجان يادآور شد: طبق برنامه ريزي انجام گرفته طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان همچنان در حال اجراست که تا پايان همين ماه ادامه دارد.

وي خاطرنشان کرد: در اين طرح بر واحدهاي صنفي مرتبط با معيشت مردم نظارت و با متخلفان برخورد مي شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتعزیراتنانواییگرانفروشی
sedayezanjannews.ir/nx11549


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»