کد خبر: 11741
1403/02/21 - 17:14


امام جمعه زنجان:

حساسیت انتخابات در دور دوم بالا است

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت 1403 در حوزه‌های انتخابیه زنجان و طارم و حوزه خدابنده برگزار شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت 1403 در حوزه‌های انتخابیه زنجان و طارم و حوزه خدابنده برگزار شد، در مجموع دو حوزه ۴۹۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که این آمار به لحاظ تعداد و محل شعب هیچ‌گونه تغییری نسبت به دور اول انتخابات در این دو حوزه اعمال نشده است و از این تعداد ۲۰۲ شعبه ثابت و ۲۸۹ شعبه سیار خواهد بود و در مجموع در ۹۲۱ نقطه رأی‌گیری برای این دو حوزه انتخابیه در استان انجام می‌شود.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ابتدای این روز ضمن حضور در شعبه اخذ رای با تاکید بر اینکه انقلاب ما مردم پایه است و مردم در همه صحنه‌ها حاضر بودند، اظهار کرد: مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین و خدمتگزاران خود را تعیین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و افزود: انتخابات لازمه جمهوریت است که هم حق است و هم تکلیف، که مردم انتخاب کنند.

وی با تاکید بر حساسیت انتخابات در دور دوم خاطر نشان کرد: آثار مقاومت در جهان متبلور شده که نتیجه آن در بین دانشجویان امریکایی خود را نشان داده که مدعیان حقوق بشری ادعای خودشان را هم با ورود به خوابگاه‌های دانشجویی نقض می‌کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندور دوم انتخاباتمجلس شورای اسلامیولی فقیه
sedayezanjannews.ir/nx11741


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»