کد خبر: 4540
1399/07/15 - 16:10


نماینده تازه‌وارد مردم زنجان و طارم به مجلس:

نارضایتی مردم، جای انکار ندارد

نماینده‌ای که به دور دوم مجلس راه می‌یابد به طور یقین حد نصاب قانونی را در دور اول کسب کرده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از جمله دلایل مشارکت پایین مردم در انتخابات دور دوم مجلس قرار داشتن در فصل کشاورزی، شیوع کرونا و فشار و تنگنای اقتصادی وارد بر مردم و نارضایتی در این حوزه بود که جای انکار ندارد.

شیخ مهدی باقری امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان با اشاره به این‌که نماینده‌ای که به دور دوم مجلس راه می‌یابد به طور یقین حد نصاب قانونی را در دور اول کسب کرده است، اظهار کرد: در دور دوم به طور طبیعی میزان مشارکت پایین می‌آید.

به گفته این نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از جمله دلایل مشارکت پایین در انتخابات دور دوم  مجلس قرار داشتن در فصل کشاورزی، شیوع کرونا و فشار و تنگنای اقتصادی وارد بر مردم و نارضایتی در این حوزه بود که جای انکار ندارد.

وی با اشاره به این‌که هر نماینده‌ای که در دور دوم رأی می‌آورد براساس قانون بوده و قانون باید اجرا شود، خاطرنشان کرد: توجیه و حرف و حدیث در این بخش از فضای قانون خارج شده و ارزش و اعتباری ندارد.

قره‌باغ خاک اسلام است

باقری به موضع مجلس در مورد قره‌باغ و رویدادهای حاکم بر این بخش اشاره داشته و یادآور شد: به طور یقین به لحاظ دینی و همجواری با کشورهای همسایه دیدگاه کلی نظام حفظ امنیت و آرامش و ثبات در منطقه است.

وی با بیان این‌که قطعاً قره‌باغ خاک اسلام است و حرمت خاک اسلام را دارد، خاطرنشان کرد: زمانی که پای آمریکا و اسرائیل و دشمنان به این قضیه باز شود طبیعتاً به دنبال فتنه‌انگیزی هستند از همین رو آثار آن در حال مشاهده است چرا که می‌خواهند نشان دهند در کشور ما دو دسته‌گی بوده و بناست یک فتنه نه فقط در داخل آذربایجان بلکه در ایران نیز شکل گیرد.

این نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها خواست تا به سمتی حرکت کنند که در کشورمان به وحدت و گفتمان فکری برسیم و از بروز شایعات جلوگیری شود.

وی در مورد مسائل فرهنگی و فعالیت‌های رخ داده در مجلس شورای اسلامی نیز این‌گونه عنوان کرد: رهبری در شروع مجلس یازدهم به موضوع فرهنگ تأکید داشته و مجلس را بر توجه به دو نکته رهنمون کردند که یکی از آن‌ها اقتصاد و معیشت و دیگری فرهنگ بود از همین رو فرهنگ یکی از دو رکنی است که مجلس مکلف به برنامه‌ریزی است.

942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشیخ مهدی باقرینارضایتی مردمدور دوم انتخابات زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4540


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»