کد خبر: 11799
1403/02/27 - 10:7


رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سفر به زنجان مطرح کرد؛

توجه ویژه فدراسیون به بانوان علاقمند به موتورسواری و اتومبیلرانی

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه همچون سه سال گذشته آموزش و امسال استعدادیابی بعنوان اولویت اول است، گفت: هم افزایی ملی و تقویت بعد قهرمانی (باشگاه داری) و همگانی از مسیر توانمندسازی کمیته ها و هیات های استانی اولویت دوم رشد و توسعه ارتباطات بین المللی و تقویت کرسی های جهانی اولویت سوم فدراسیون موتورسورای و اتومبیلرانی ایران در سال 1403است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه همچون سه سال گذشته آموزش و امسال استعدادیابی بعنوان اولویت اول است، گفت: هم افزایی ملی و تقویت بعد قهرمانی (باشگاه داری) و همگانی از مسیر توانمندسازی کمیته ها و هیات های استانی اولویت دوم رشد و توسعه ارتباطات بین المللی و تقویت کرسی های جهانی اولویت سوم فدراسیون موتورسورای و اتومبیلرانی ایران در سال 1403است.

مجمع عمومی و سالیانه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان (26 اردیبهشت‌ماه 1403) با حضور ناظمی رییس فدراسیون ، بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی در این مجمع ضمن تقدیر از خدمات و عملکرد مطلوب هیات استان زنجان در سالی که گذشت و اشاره به اینکه به هیات های استانی ماهی نمی دهیم بلکه ماهیگیری یاد می دهیم اظهار کرد: با اختصاص درصدی از عواید میزبانی ها و کلاس های آموزشی به هیات ها آن ها را حمایت می کنیم.

ناظمی گفت : سال ۱۴۰۲ شصت رویداد ملی و کشوری برگزار کردیم و نزدیک به یکصد رویداد آموزشی توسط آکادمی فدراسیون طراحی و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه کراس جهانی ترین رشته ی این فدراسیون است ولی هیات های استانی باید در کمیته های مختلف فعال باشند گفت: در رشته موتورسواری کمیته های کراس و ریس بسیار فعال بودند و حضور کامل تیم ایران در مسابقات جهانی ترکیه و حضور حامد مرادی در کاپ آسیا در فلیپین و این اواخر حضور سه قهرمان ایرانی در مسابقات قطر بسیار ارزشمند بود و در تاریخ این رشته ماندگار است.

مازیار ناظمی با بیان اینکه همچون سه سال گذشته آموزش و امسال استعدادیابی بعنوان اولویت اول است ادامه داد: هم افزایی ملی و تقویت بعد قهرمانی (باشگاه داری) و همگانی از مسیر توانمندسازی کمیته ها و هیات های استانی اولویت دوم رشد و توسعه ارتباطات بین المللی و تقویت کرسی های جهانی اولویت سوم فدراسیون موتورسورای و اتومبیلرانی ایران در سال 1403است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همچنین با اشاره به جایگاه ارزشمند بانوان در بخش های مختلف زندگی اظهارداشت: توجه جدی به ورزش بانوان همواره مورد تاکید بوده و در این فدراسیون نیز از اولویت های مهم است. 

تاکید بر لزوم توسعه و پیشرفت رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در زنجان

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در این مجمع نیز با بیان اینکه با  روی کارآمدن هیات جدید، انقلابی در این رشته به وجود آمده تصریح کرد: ریل گذاری‌های بسیارخوبی برای توسعه این رشته انجام گرفته و بارقه امید را روشن کرده است.

وی با اشاره به اینکه فضا دادن به این رشته حس هیجان خواهی در برخی سلایق جوانان را پوشش می دهد اظهار کرد: مردم نیز از رویدادهایی که اخیرا برگزار شده استقبال کردند و ما مسئولین ورزشی  باید بستر و شرایط را برای توسعه و پیشرفت این رشته در استان فراهم کنیم.

بازرگان بر توجه و نگاه جدی به توسعه بعد همگانی این رشته علاوه بر رویکرد حرفه ای تاکید کرد و افزود: باید زمینه برای حضور همگانی مردم در این رشته فراهم شود.

به گزارش صدای زنجان، همایش ملی خودروهای کلاسیک در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان (26 الی 28 اردیبهشت ماه 1403) گشایش یافت.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز همراه با مسئولان استانی در همایش خودروهای کلاسیک ، تیونینگ ، آفرود ، و موتور سنگین حضور یافت.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانفدراسیون موتورسواریاتومبیلرانیورزش
sedayezanjannews.ir/nx11799


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»