کد خبر: 11849
1403/03/03 - 9:31


در مجمع انتخاباتی بوکس اعلام شد؛

وعده تبدیل زنجان به قطب بوکس کشور

نصراله سائلی که در مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس هیئت بوکس استان زنجان انتخاب شد؛ اعلام کرد: تبدیل بوکس استان به قطب بوکس کشور و توسعه زیرساختها و امکانات از جمله برنامه های پیش روی هیئت است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: نصراله سائلی که در مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس هیئت بوکس استان زنجان انتخاب شد؛ اعلام کرد: تبدیل بوکس استان به قطب بوکس کشور و توسعه زیرساختها و امکانات از جمله برنامه های پیش روی هیئت است.

مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان زنجان (1 خردادماه 1403) با حضور علی دانشمندفر ‌دبیر فدراسیون بوکس، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

وعده تبدیل زنجان به قطب بوکس کشور

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛ نصر الله سائلی (1 خردادماه 1403) با کسب ۱۱ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بوکس استان زنجان انتخاب شد.

پنج نفر برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، ثبت نام کرده بودند که در ادامه سه نفر کناره‌گیری کردند و در نهایت سائلی با کسب ۱۱ رأی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش های همگانی استان را برعهده بگیرد.

رییس هیئت بوکس در این جلسه، گفت: تربیت مربیان، توسعه‌ باشگاه‌های ورزشی، دانش افزایی و جذب بیشتر مردم به این ورزش از جمله برنامه های مهم این هیات است.

نصراله سائلی برنامه های خود را در ۲ حوزه کوتاه و بلند مدت ذکر کرد و افزود: توسعه کمی و کیفی رشته المپیکی بوکس در سطح استان، تبدیل بوکس استان به قطب بوکس کشور و توسعه زیرساختها و امکانات از جمله برنامه های پیش روی ماست.

وی، استعدادیابی گسترده، بالا بردن منش پهلوانی و احترام به پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد.

سائلی پیش از این به مدت یک دوره ۴ ساله رییس هیات و پنج ماه سرپرست هیات بوکس استان زنجان بود.

 زنجان جزو استان‌های دارای مشکل در جذب حامی مالی است

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان هم در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم نباید لحظه‌ای متوقف شود، اداره کل ورزش جوانان استان در مدت فعالیت خود تلاش کرده است خدمات مختلفی را در حوزه ورزش استان ارائه کند.

جواد بازرگان با بیان اینکه مجال و فرصتی برای مجادله و درگیری نداریم، اضافه کرد: باید از فرصت‌ها به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کرد چون عملکردها مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه همه باید برای توسعه روزافزون بوکس استان تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: رئیس بوکس استان موظف به فراهم کردن بسترهای لازم برای رشد این رشته ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران مورد نیاز فدراسیون‌ از استان‌ها تامین می‌شود، گفت: 8 شهرستان استان می‌توانند در راستای پویایی بوکس استان نقش آفرین باشند.

بازرگان به معضل اصلی ورزش استان یعنی نبود حامی مالی اشاره کرد و افزود: متاسفانه جزو استان‌های دارای مشکل در جذب حامی مالی هستیم هرچند قدم‌هایی در این خصوص برداشته‌ایم.

وی اظهار داشت: وجود حامی مالی قطعا جهش قابل ملاحظه‌ای را در ورزش استان ایجاد خواهد کرد و امیدواریم صنایع استان در ارتقای ورزش استان پیشگام باشند.

بازرگان یادآور شد: امسال اعتباراتی به هیات های ورزشی استان در قالب تفاهم‌نامه‌هایی اختصاص داده شده است و همدلی و نگاه دلسوزانه به ورزش استان می‌تواند چشم انداز بهتری را پیش روی ورزش استان ترسیم کند.

به گزارش صدای زنجان؛ در این جلسه اعضای مجمع یک دقیقه به احترام شهیدان؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و همراهان آنها سکوت کردند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانورزشرئیس هیئت بوکسحامی مالی
sedayezanjannews.ir/nx11849


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»