کد خبر: 11892
1403/03/07 - 13:4


فرماندار شهرستان سلطانیه:

پروژه سلول درمانی سلطانیه متوقف نشده است

فرماندار شهرستان سلطانیه در واکنش به شائبه‌های مبنی متوقف شدن پروژه سلول درمانی سلطانیه گفت: احداث پروژه متوقف نشده است، مجری پروژه عوض شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فرماندار شهرستان سلطانیه در واکنش به شائبه‌های مبنی متوقف شدن پروژه سلول درمانی سلطانیه گفت: احداث پروژه متوقف نشده است، مجری پروژه عوض شده است.

محمدرضا براتی‌فرد، فرماندار شهرستان سلطانیه در واکنش به شائبه‌های مبنی بر متوقف شدن پروژه سلول درمانی سلطانیه اظهار داشت: احداث پروژه متوقف نشده است، مجری پروژه عوض شده است.

فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه پروژه سلول درمانی هیچ مشکل دولتی ندارد و فقط منتظر استقرار مجری جدید هستیم، افزود: مجری پروژه شخصی به اسم آقای « فلاح» بودند که از سال گذشته قرار بود که وی تغییر کنند و به جای او شخص دیگری مستقر شود.

وی با بیان اینکه به محض استقرار مجری جدید فعالیت پروژه مجدد از سر گرفته می‌شود ضمن اینکه سرمایه‌گذار پروژه سر جای خودش است، ادامه داد: همه زیرساخت‌ها از جمله برق، گاز و آب پروژه آماده شده است. براتی فرد با اشاره به تغییرات بوجود آمده در طرح توسط سرمایه‌گذار گفت: سرمایه‌گذار در کنار احداث طرح سلول درمانی، پروژه ژن‌درمانی را نیز به طرح اضافه کرده است.فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه در حال حاضر پروژه شامل دو طرح سلول درمانی و ژن درمانی است، ادامه داد: در حالت کلی در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۵ درصد است.

وی با بیان اینکه از آغاز احداث تاکنون بالای ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، ادامه داد: همه بخش‌ها از جمله اسکان پرستاران، ساختمان پزشکان، اسکان همراهان بیماران، سوئیت و... در طرح پروژه سلول درمانی پیش‌بینی شده است. براتی فرد با بیان اینکه اجرای طرح را چهار ساله پیش‌بینی کرده بودیم، ادامه داد: بخش اداری آن قرار بود سال گذشته افتتاح شود اما به خاطر تغییری که در پروژه رخ داد این اتفاق نیافتاد، اما امیدوارم امسال شاهد افتتاح بخش اداری پروژه باشیم.

فرماندار شهرستان سلطانیه بیان داشت: با توجه به تغییرات بوجود آمده، پیش‌بینی می‌شود این پروژه در سال ۱۴۰۶ و یا در نهایت در سال ۱۴۰۷ به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

منبع: فارس

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسلول درمانیسلطانیهاحداث پروژه
sedayezanjannews.ir/nx11892


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»